MetLife Emeklilik ve Hayat, yıla “Vizyon Toplantısı”yla başladı

MetLife Emeklilik ve Hayat, düzenlediği Vizyon Toplantısı’nda, 2017 yılı performansını değerlendirip 2018 yılı stratejilerini paylaştıMetLife Genel Müdürü Deniz Yurtseven’in ev sahipliğinde gerçekleştirilen Vizyon Toplantısının bu yılki ana konuları “yenilenen strateji”, “dönüşüm” ve “dijitalleşme” oldu.

Genel Müdür Deniz Yurtseven, toplantıda yaptığı konuşmada, Metlife’ın küresel stratejisindeki yenilenme kapsamında, 2017’nin önemli bir dönüşüm yılı olduğunu belirterek şunları söyledi: “Gerçekleştirdiğimiz Vizyon Toplantımız bu başarıların daha iyi anlaşılması adına bizlere güzel bir fırsat veriyor. Bir yandan yenilenen stratejimizin iş süreçlerimize entegrasyonu, diğer yandan yenilenerek, daha dinamik ve çağın ruhuna uygun bir çizgiye kavuşan kurumsal kimliğimizin uygulanması ve içselleştirilmesine yönelik yoğun çalışmalarla geçen yıl boyunca gösterdiğimiz performansın, her türlü övgünün ötesinde olduğunu düşünüyorum. Yenilenen stratejimiz kapsamında belirlenen ‘MetLife. Hayata Birlikte Yön Verelim’ sloganı markamızın müşterilerimizle kurduğu ortaklığı ifade ediyor. Bu söylem, işimizin tam merkezine yerleştirdiğimiz müşteri odaklılığı ve artık müşterilerimizin iç görüleriyle şekillendirdiğimiz ürün ve hizmetlerimizin temelindeki ana felsefeyi çok güzel özetliyor.”

MetLife Türkiye’nin ilk yıllarında koyduğu vizyonu hatırlatan ve sigorta sektöründe ilk beş içinde yer alma hedeflerini ikinciliğe kadar yükselerek aştıklarını belirten Yurtseven: “Türkiye’deki güçlü büyümemizi istikrarlı bir şekilde sürdürüp, ana faaliyet alanlarımız olan hayat ve ferdi kaza sigorta branşları ile bireysel emeklilikte başarılı büyüme oranlarına ulaşarak, sergilediğimiz performansla MetLife küresel yapılanması içinde EMEA bölgesinin lokomotif ülkelerinden biri olduğumuzu bir kez daha kanıtlamanın haklı gururunu yaşıyoruz. MetLife olarak,Türkiye pazarına girdiğimiz 2012 yılından günümüze kadar müşterilerimize değer katmak için çalışmalarımızı sürdürürken, şirket için en önemli başarı kriterinin  “’enilenen strateji”’ ‘dönüşüm’ ve ‘dijitalleşme’  olduğunun altını çizmek istiyorum” dedi.