Yavuz Ölken: Artık müşterinin yaşam döngüsünde yer almak zorundayız

Sigorta Dünyası’nın bu ayki konuğu AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken oldu. Söyleşimizde geleceğin müşteri deneyiminin farklı olacağını söyleyen Yavuz Ölken, sigortacıların önümüzdeki 10 yıl içinde müşterilerin yaşam döngüsü içinde yer almak zorunda oldukları görüşünde. “Sadece hasarda değil, müşterinin her anında yanında olmalıyız” diyen Ölken, sigortacıların “ödeyenden çözüm ortağına dönüşmek” zorunda olduklarını söylüyor ve ekliyor: “Müşterinin yaşam alışkanlıklarının içinde olmalı ve bunlarla ilgili çözüm geliştirip müşterilerle bir büyük ekosistemi paylaşmalıyız.” 

Röportajın tamamı Sigorta Dünyası dergisinin yeni sayısında…