Auto King, Kâğıthane’deki yeni servisinde yılda 8 bin araca hizmet verecek

Auto King, İstanbul Kâğıthane’de ekspres mini onarım ve bakım, hasar onarım ve mobil parça onarım hizmeti vermek üzere yeni servisini hizmete açtı. Yıllık 8 bine yakın araca hizmet verecek olan Auto King İstanbul Kâğıthane Servis Merkezi, bölgedeki sigorta ve filo şirketlerinin yanı sıra bireysel müşteriye de eksiksiz ve yüksek kalite standartlarında hizmet sunacak.

İstanbul Kağıthane Servis Merkezi’nin bulunduğu bölgedeki yatırımlara hızla devam ettiklerini ve yeni servisler açacaklarını belirten Auto King CEO’su M. Ayhan Dayoğlu artık hizmet sektöründe kalitenin ve güvenin esas olduğunu, müşterilerin bakım – onarım alanında bunu Auto King’de bulduğunu ve bu nedenle sürekli artan bir talep olduğunu belirtti. Bu talepten memnuniyet duyduklarını belirten Dayoğlu, bu taleplere karşılık vermek için yatırımlarını sürdürdüklerini dile getirdi.

Ayhan Dayoğlu konuşmasını şöyle sürdürdü: “Müşteri memnuniyetini daha da arttıracak projelere de hız veriyoruz. Zira müşterimizin beklentileri her gün biraz daha yükseliyor. Müşterilerimiz, bir kahve zincirinde gördüğü uygulamayı bir hasar onarım servis zincirinde de görmek istiyor. Yenilenmeyi desteklemek için başlattığımız durum değerlendirmesini kısa süre önce tamamladık. Auto King Franchise sistemine dâhil olan servislerin standartlarını tekrar tekrar gözden geçirdik. Standartların arzu ettiğimiz seviyenin üzerine taşınması için ön çalışmalarımızı yaptık, gelişim planlarını hazırladık. İstanbul Kâğıthane servis merkezimiz de bu kapsamda hizmete açıldı”.

2018 yılında yeni konseptli servis merkezleri için franchise vererek markanın büyümesine hız kazandırdıklarını ifade eden Auto King CEO’su M. Ayhan Dayoğlu ayrıca “Türkiye’nin Yetkili Servisi” sloganı ile yola çıktığımız bu yeni dönemde, hızlı ama bir o kadar da sağlıklı bir büyüme trendine giren Auto King ailesi, arasına katılan yeni üyeleri ile her geçen gün, tüketicisine biraz daha yaklaşıyor, biraz daha güçleniyor. Araçların gelişen teknolojilerine cevap verebilmek için yılların ustası olmak artık tek başına yeterli değil. Bu gelişimi takip edip öğrenmek ve doğru çözümü üretmek gerekiyor. Bu durumda da iyi usta, iyi servis kavramı tarih oluyor. Servisçilik artık, bir bütünün önemli bir parçası olmaktan geçiyor. Bu durumda servislerin büyük bir çatı altında buluşup ortak fayda yaratması gerekiyor” diye konuştu.