Doğa Sigorta’dan “mobil” atılım

Doğa Sigorta, hasar takibinden, her an her yerde poliçe kesimine kadar birçok hizmet sunan yeni mobil uygulamasını müşterilerinin ve acentelerinin kullanımına sundu.

Hasar sürecinde zaman kaybına neden olabilen eksik evrakları hızlıca organize etmeye de yardımcı olan uygulama, aynı zamanda Doğa Sigorta müşterilerinin tek tuşla kendileri için ayrılmış özel bir telefon hattıyla sorularına hızlıca cevap alabilmesine de olanak sağlayacak. Müşterilerin geçmişte poliçelerini hazırlayan Doğa Sigorta acenteleri üzerinden de işlem yapmasına fırsat tanıyan uygulama, Doğa Sigorta acentelerine de artı fayda yaratacak.

“Müşteri memnuniyeti artacak”

Doğa Sigorta, uygulama sayesinde müşteri memnuniyetini artırırken aynı zamanda acentelerine de hız ve kolaylık kazandıracak. Doğa Sigorta acentelerinin poliçe kesimini her yerden gerçekleştirebileceği mobil uygulama üzerinden, müşterilerden gelen olumlu ya da olumsuz geri bildirimler de değerlendirilerek gerekli iyileştirmeler için hızlıca harekete geçilebilecek.

Kullanıcılar, App Store ve Play Store’dan kolayca indirilebilen uygulamadan telefon numaralarını ve TC kimlik numaralarını sisteme girdikten sonra, cep telefonlarına gelen şifreyi kullanarak yararlanmaya başlayabilecek.

Doğa Sigorta Yönetim Kurulu Başkanı Nihat Kırmızı, Doğa Sigorta’nın bu atılımla dijital dönüşümde de kılavuz markalardan olmayı sürdürdüğünü söyledi. Bu alandaki yatırımlarının da süreceğini söyleyen Kırmızı, önceliklerinin, acentelerinin işlerini kolaylaştırmak ve hızlandırmak olduğunun altını çizdi.