Alman insurtech FRIDAY’a 114 milyon euro yatırım

Berlin merkezli dijital araba sigortası start up’u FRIDAY, son finansman turunda 114 milyon euro yatırım sağladı. Yatırımın 39 milyon euro SevenVentures ve medya yatırımcısı Alman Medya Havuzu ile olan bir hisse senedi anlaşmasından gelirken, kurucusu ve çoğunluk hissedar Baloise Grubu da şirkete 75 milyon euro ek yatırım yapacağını duyurdu.

FRIDAY, yatırım turunun gelecekteki büyümeyi teşvik edeceğini ve daha fazla ürün geliştirmeye destek olacağını umuyor. Baloise Grubu CEO’su Gert De Winter, “FRIDAY’ı yeni yatırımcılara açarak, ölçeklendirmeye yardımcı olacak ortaklarımızla bir sonraki adımı atıyoruz. Bu güvenilir ortakları yatırımcı olarak kabul etmekten memnuniyet duyuyoruz ”dedi. SevenVentures CEO’su Florian Pauthner ise şunları söyledi: “Dijital sigorta ürün alanına yapılan yatırım önemli bir potansiyel sunuyor. FRIDAY en kısa sürede multi-milyar euro pazarında önemli bir başarı elde etti.”

Alman Medya Havuzu Genel Müdürü Aljoscha Kaplan ise “Dijitalleşme şu anda sigortadaki tüketici davranışını değiştiriyor ve yeni sigorta ürünleri için benzersiz fırsatlar sunuyor. FRIDAY takımı, yenilikçi ürünler yaratabildiğini ve başarıyla piyasaya süreceğini gösterdi.” diye konuştu.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir