AXA Sigorta acenteleriyle buluşmak için yola çıktı

AXA Sigorta tüm Türkiye’deki acenteleriyle bir araya geldiği geleneksel bölge toplantılarına ilk olarak Ekim 2018’de ortaya koydukları “Biz Axa’yız, Bir Başkayız” temasıyla Antalya’dan başladı. AXA’nın 2019 planlarının konuşulduğu toplantıya Enes Kaya ve Ümmiye Koçak da ilham verici hikayeleriyle renk kattı.

27 Mart Çarşamba günü Antalya’da gerçekleştirilen ilk toplantıda konuşan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ile Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, hem 2018 yılına dair değerlendirmelerini hem de 2019 yılına dair öngörülerini acentelerle paylaştı. AXA Sigorta’nın yeni iletişim kampanyası “Know You Can”in de anlatıldığı toplantıya hayallerinin peşinden giderek başarı hikayeleri yazan sosyal girişimci ve SineMasal’ın kurucusu Enes Kaya ve New York Avrasya Film Festivali’nde ödül kazanarak dikkatleri çeken yönetmen ve yazar Ümmiye Koçak ise konuk konuşmacı olarak katıldı ve ilham verici hikayelerini acentelere anlattı.

Acente memnuniyet oranı yüzde 93’e yükseldi

AXA Sigorta’nın 2018 yılında ezberleri bozduğunu ifade eden Yavuz Ölken, “AXA’nın küresel gücünden en doğru şekilde faydalanarak içinde bulunduğumuz dönemi cesaretle yönettik; ‘Biz AXA’yız, bir başkayız’ derken neyi kastettiğimizi net bir şekilde gösterdik. Müşterilerimizin bize duyduğu güveni güçlendirdik. Geçtiğimiz sene bir araya geldiğimizde sizlere verdiğimiz sözleri tuttuk. ‘Güçlü Bölge’ inisiyatifimizle acente ve bölgelerimizin karar mekanizmalarında daha etkin olmasını sağladık. Böylece acente memnuniyet oranımızı yüzde 93’e getirdik. Müşteri memnuniyetini ve müşterilerimizin bize duyduğu güveni perçinledik. Ailemizin değerli üyeleri olan acentelerimizin katkılarıyla AXA Sigorta güvencesi altında yaşayan 2,6 milyon müşterimizin bizi tavsiye etme oranını yüzde 10 artırdık. Bu başarının altında imzası olan her birinize gönülden teşekkür ediyoruz” dedi. 2019 yılında da zorlu şartlara rağmen umutlu olduklarının altını çizen Ölken sözlerine şöyle devam etti: “Ticari sigortalarda yaygınlaşırken sağlık alanında iddiamızı sürdüreceğiz. Karşımıza çıkan potansiyel ve fırsatları en iyi şekilde değerlendireceğiz. 2019’da önceliğimiz müşterilerimiz. Bu yıl ‘ödeyenden çözüm ortağına’ yolculuğumuzda daha güçlü adımlarla ilerleyeceğiz”.

Acentelerden alınan geri bildirimler değerlendiriliyor

Sürdürülebilir bir yapı hedeflediklerini söyleyen Firuzan İşcan ise “Acentelerimize verdiğimiz sözler bizim için ödev, bu yüzden çalışmalarımızı özenle yürütüyoruz. Bölgelerimizin birikimine güveniyoruz; ‘Güçlü Bölge’ inisiyatifimize de büyük bir önem atfediyoruz. Bölgelerimizden aldığımız her bir geri bildirim sigorta sektörünü ve işimizi nasıl geliştireceğimiz, süreçlerimizi nasıl sadeleştireceğimiz konusunda bizim için çok değerli iç görüler sunuyor. Biz de bu doğrultuda süreçlerimizi hızlandırmak için bir yandan ekiplerimizin her zaman ulaşılabilir olmasını sağlarken bir yandan da yapımızı mümkün olduğunca sadeleştiriyoruz. 2019 yılında tüm bu adımların verimli sonuçlarını çok daha fazla görmeye başlayacağız” dedi.