AXA Sigorta’da hedef 3M: Mutlu çalışan, Mutlu acente, Mutlu müşteri

AXA Sigorta Ekim 2018’de hayata geçirdiği “Biz AXA’yız, Bir Başkayız” temasıyla düzenlediği geleneksel bölge toplantılarına Samsun’da düzenlenen Karadeniz Bölge toplantısı ile devam etti.

AXA Sigorta, Türkiye’nin dört bir yanındaki 2200 acentesiyle buluştuğu geleneksel bölge toplantılarına devam ediyor. Karadeniz Bölgesi’ndeki acenteleriyle ilk kez Ekim 2018’de lanse edilen “Biz AXA’yız, Bir Başkayız” temasıyla düzenlenen toplantıda buluşan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ile Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, 2018 yılı değerlendirmeleri ve 2019 yılı öngörülerini paylaştı. AXA Sigorta’nın ilham veren yeni iletişim kampanyası “Know You Can”in de anlatıldığı buluşmada, hayallerinin peşinden giderek başarı hikayeleri yazan sosyal girişimci ve Sinemasal’ın kurucusu Enes Kaya ile hayallerini gerçekleştirmek isteyen kadınları destekleyen girişimci ve melek yatırımcı Münteha Adalı konuk konuşmacı olarak yer aldı.

3 M Vizyonu

AXA’nın geçmişten gelen öğretileriyle gelecek vizyonunu inşa ettiğini söyleyen Yavuz Ölken, “Mutlu çalışan, mutlu acenteler ve dolayısıyla mutlu müşteriler için çalışıyoruz. Bu yüzden merkezileşmek yerine bölgelerimizin karar mekanizmalarına katılımını artıracak ve onları güçlendirecek adımlar atıyoruz. Farklıyız demek her ne kadar kolay olsa da gerçek anlamıyla fark yaratmak zordur. Biz Sigorta 4.0 inisiyatifimizin sağladığı teknoloji temelli imkanları insan odaklı bir yaklaşımla ‘ödeyenden çözüm ortağına dönüşüm’ hedefimizi gerçekleştirmek için kullanıyoruz ve sigorta sektörüne öncülük ediyoruz” dedi. AXA Sigorta’nın 2018 yılındaki büyüme hedeflerini belirlerken en önemli faktörün acentelerine duydukları güven olduğunu da ekleyen Ölken, “Amacımız her anlamda farklılaşmak ve her zaman müşterilerimizin yanında olmak. Bunun için organizasyonumuzu sadeleştirecek ve süreçlerimizi hızlandıracak çalışmalar yapıyoruz. Sektörden çok daha hızlı hasar ödüyoruz. Benzer şekilde müşteri ve acente deneyimini dikkate alan çalışmalarımıza devam edeceğiz” dedi.

Samsun’da düzenlenen toplantıyı 200’e yakın acente takip etti.

Güçlü bölge, güçlü acente, güçlü AXA

Firuzan İşcan ise “Güçlü bölge, güçlü acente, güçlü AXA hedefiyle ilerliyoruz. Teknolojiyi kullanarak hızlı ve basit süreçler sunmak ve böylece bölgelerimizi güçlendirmek için çalışıyoruz. Güçlü Bölge stratejimiz kapsamında düzenlediğimiz toplantılarla 2018 yılında bazıları birden fazla kez olmak üzere 50’den fazla ilde 3000’in üzerinde acente teması sağladık. Acentelerimizin geri bildirimleri hem acente hem de müşteri memnuniyetini sağlamak adına bize önemli iç görüler sunuyor. Bundan sonraki yolculuğumuzda da dağıtım kanallarımızın sesine kulak vermeye devam edeceğiz” dedi.