Lloyd’s stratejik dönüşüm planını yayınladı 

333 yıllık Lloyd’s, pazarın giderek daha zorlu bir ortamda büyüyeceği öngörüsüyle piyasaya erişimi basitleştirmek ve maliyetleri düşürmek de dahil olmak üzere stratejik “dönüşümsel girişimler” planını yayınladı. Uzman sigorta ve reasürans piyasası yeni stratejisini “cesur” olarak nitelendirdi ve piyasayı geleceğe hazırlamayı hedeflediğini duyurdu.
Öneriler, iş dünyası maliyetlerini düşürmenin yanı sıra, küresel sigorta piyasasına erişimi kolaylaştırmanın yollarını sunarken, piyasa müşterileri için daha yüksek kalitede risk koruması sağlamaya odaklandı.
Lloyd’s altı yeni fikir ortaya attı. Bunlar arasında: Kapsanması en zor riskler için iş yapmayı kolaylaştıran karmaşık risk için dijital bir platform; daha az karmaşık risklerle başa çıkacak olan Lloyd’s Risk Borsası’nın yaratılması, bu sayede dakikalar içinde ve bugünün maliyetinin çok azına yerleştirilebilmesi; Lloyd’s platformunda çok çeşitli sigorta risklerine erişebilecek esnek sermaye; yenilikçilere piyasaya yeni ürünler ve iş getirmeleri için kolaylaştırılmış bir fırsat sunan bir kutuda sendika; hasar ödemelerini hızlandırarak müşteri deneyimini iyileştirmek ve güveni arttırmak için gelecek nesil talep hizmeti ve tüm piyasa katılımcılarının yeni işler geliştirmesine ve müşterilerine üstün hizmet sunmasına yardımcı olan bir hizmet ekosistemi, olarak sıralandı.
Lloyd’s, değişikliklerin prototiplerini oluşturma ve teslim etme çalışmalarının Ekim 2019’da başlaması ve bazılarının da 2020’nin başlarında faaliyete geçeceğini belirtti.
Lloyd’un CEO’su John Neal, “Lloyd’s’un benzersiz niteliklerini, eşsiz bir yazılıma dayalı uzmanlığa erişebilme, finansal güvenlik ve tek bir yerde piyasaya erişim, bugün her zamankinden daha önemli. Ancak, teknolojideki hızlı gelişmelerle birlikte dinamik bir risk ortamı dünyayı kökten değiştirdi. Hher yerde en iyi sigorta ürünlerini ve hizmetlerini sağlama arzusuyla Lloyd’s da değişiyor. Lloyd’s’un kalbindeki girişimci ve yenilikçi ruhu kullanarak başarılı olacağız. Birlikte, Lloyd’s’u yeniden düşünmek ve bir kapsayıcılık ve yenilikçilik kültürü ile küresel müşterilerimizin değişen ve farklı ihtiyaçlarına son derece duyarlı, geleceğe odaklanmış bir pazar oluşturmak için büyük bir fırsata sahibiz.” diye konuştu.