AXA, acentelerine “AXA’yız Hep Birlikte Başkayız” dedi

AXA Sigorta 2019 Yılı Acenteler Buluşması Antalya Belek Cornelia Diamond Resort Otel’de yapıldı. “AXA’yız Hep Birlikte Başkayız” mottosuyla gerçekleşen ve 400’ün üstünde AXA acentesinin katıldığı buluşmada konuşan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, “Büyümek zorundayız, sektörde büyüyecek bizde büyüyeceğiz. 2020 yılı güçlü AXA Sigorta acentelerinin büyümeye imza atacağı bir yıl olacak” diye konuştu.

Yavuz Ölken konuşmasına iklim değişikliği vurgusu ile başladı. İklim değişikliğinin en önemli risk olarak karşımızda durduğunu belirten Ölken, AXA olarak tükettikleri su, enerji ve kağıdı en tasarruflu şekilde nasıl kullanabilecekleri üzerine çalıştıklarını ve uzun yıllardır yeşil ofis mantığıyla çalıştıklarını söyledi. “AXA, dünyaya bilinçli bir katkı sağlıyor” diyen Ölken sözlerini şöyle sürdürdü:”Şirketimiz bununla yetinmiyor ve cinsiyet farklılığına da saygı duyuyor. Çalışanların eğitim sürelerini raporluyor ve çalışanların şirkette kalma süresini arttırmak için çalışıyor. Türkiye’de de artık büyük şirketler sürdürülebilir olmak için çalışıyor.”

“Başarı hikayesini biz kendimiz yazacağız”

Ölken, acentelere yaptığı konuşmada, geçen yılki acenteler buluşmasında vurguladıkları “Başarı hikayesini biz kendimiz yazacağız. Kalemi başkası tutmayacak” söylemlerinin gerçekleşiyor olmasını ve bu konuda acentelerin de çok kararlı olduğunu görmekten dolayı çok mutlu olduğunun altını çizdi. Ölken, 2020 yılı şirket hedefleri ve acentelerden beklentilerine yönelik ise şunları söyledi: “Şirketle çok uyumlu çok odaklı çalıştıklarından eminim ama biraz daha çalışma biçimimizi somutlaştırmamız lazım. Bir kere yaşayan müşteri sayımızı arttırmamız lazım. Müşteri başına poliçe adedini arttırmamız lazım. Bunlar yarın 2020 için değil gelecek için çok önemli. Artan pazar payına ihtiyacımız var. Büyümek zorundayız, sektörde büyüyecek bizde büyüyeceğiz. Ama AXA Sigorta büyümede pozitif ayrışacak o bizim işimiz. Bunlar nedir derseniz, fiyatlama becerimizi bu kadar iyi veriyi kullanan şirket olarak farklı kullanıp, biz size orada iyi servis yapmamız lazım. Sizde topu kaleye sokacaksınız. Yenileme oranlarını mutlak suretle her bir branşta yüzde 75’in üzerine çıkarmamız lazım. Müşteri azalıyor ancak sektörden pozitif ayrıldık. Genele bakıldığında sinyaller iyi değil, sigorta okuryazar bir ülke olmamıza rağmen penetrasyon düşüyor. Gelecekte işi farklı yapıp bir branşa bağlı olmadan yaşamamız gerektiğini söyleyen veriler var elimizde. Otomobil satışları düştü, başka branşlarda büyümeliyiz.”

“Hayat ve BES’e odaklanacağımız yeni bir dönem başlıyor”

Sigortacılıkta yenilemenin çok önemli olduğuna vurgu yapan Ölken, “Yenilemeyi cepte diye görmeyin hepimiz neler olduğunu görüyoruz. Tamamlayıcı sağlıkta biz 2020 sonunda 300 bine ulaşacağız diyoruz. Bakın yüzde 20’nin üzerinde pazar payımız var. Hala iddialıyız ve 300 bin sigortalı hedefliyoruz. Ticari ve kurumsalda farklı çözümleri ve müşterilerin risklerini yönetmek için önünüze koymamız lazım ve koyacağız. Öte yandan otomatik katılım, BES ve hayat. Biz bu alanları bir dönem ihmal ettik ama artık ihmal etmeyeceğiz. Bu alanlar hayatımızın bir parçası. Bireysel değil kurumsalda da bunlar var. Dolayısıyla buralara da odaklanacağımız yeni bir dönem başlayacak. Büyük veriden istifade edeceğiz, daha çok sadeleşeceğiz. Sadeleşmeden verimli olmak mümkün değil. Bu safhalardan kurtulmamız lazım. Göreceksiniz 2020’nin başından itibaren yapısal olarak AXA‘da daha da sadeleşen ve size daha kolay hizmet veren güçlü acenteye doğru bunları sevk eden bir organizasyon olacaksınız.” dedi.

Konuşmasında “Gelecek dönemde sosyal ve sorumluluk alanında dikkat çeken AXA olacağız’ sözünü veren Ölken, rakamlarla ilgili de şu bilgileri paylaştı: “Bu yıl yüzde 21.7-22 büyümeyle 4.1 milyar TL prim büyüklüğüne, BES ve otomatik katılım sisteminde 675 milyonluk bir fona ulaşacağız. 2020’de güçlü AXA acentelerinin sektörde daha fazla dikkat çekeceği bir yıl olacak. Gelecek yıl bir araya geldiğimizde bunu hissettirdik mi yapabildik mi açık yüreklilikle konuşuyor oluruz. Hedefimiz belli 2020 stratejimiz belli.”

“Kolay bir dönemde değiliz”

“Uzun yıllardır sigortacıyım ama ilk kez müşterinin altını bu kadar kalın harflerle çiziyoruz, biz gruptan da önce müşterinin altını çizmeye başladık” diyen Ölken, son 10 yıldır hep müşteriyi konuştuklarını ama ilk kez bu kadar kalın kalın konuştuklarını söyledi. “Bu bize çok önemli bir güç veriyor” diyen Ölken, sektörle ilgili rakamları da paylaştı. “Çok da kolay bir dönemde olmadığımızı hepimiz paylaşıyoruz” diyen Ölken, şöyle devam etti: “Önce, nasıl büyüyoruz bir ona bakalım. Biraz geriye de gittim 2016’yı da görün istedim. Yolculuk çok zorlu yürüme yolculuğu arkadaşlar. Çünkü sadece bir önceki seneye bakarsak bizi biraz yanıltır. Çünkü bir önceki senenin içinde çok garip dinamikler, zorluklar vardı. Ama sektöre bir total baktığımızda toplam hayat dışında 2018 – 48 milyar üretim, 2017 40 milyar, 2016 35 milyar üretim. 2017-18 dönüşümüne bakacak olursak yüzde 20’lik fark. Yani 2018’de büyüyemedik. AXA olarak bizde büyüyemedik. Neden büyüyemedik? Çünkü enflasyonun yüzde 23-24 belki 25 olduğu bir yılı kapattık. Branş branş baktığınız zaman branşlar da büyümedi. AXA ise 2018’i yüzde 16 ile kapattı. Ama bizim için çok önemliydi çünkü ilk çeyrek eksi 5’tik. Sizlerin odaklanması sayesinde, sahanın bizim ekiplerimizle iletişimi sayesinde 9 ayda olağanüstü bir atak yapıp hem eksiyi kapattık. Hem de artıya döndük. Özellikle bu konuda hepinize çok teşekkür ederim.”

Sigorta okuryazar bir ülke olmamıza rağmen penetrasyon düşüyor

Konuşmasında sektöre yönelik değerlendirmelerde de bulunan Ölken, sektörün teknik karlılığında büyük sancı olduğunu belirterek, “Sinyaller iyi değil, sigorta okuryazar bir ülke olmamıza rağmen penetrasyon düşüyor. Bileşik rasyo yukarı çıkıyor, trafik branşında bu artış daha da yüksek. Trafikte rezervler yükseliyor ama hala 2.4 milyar lira açık var. Sektörün sermayesi zaten 7.9 milyar lira. Yani bunun üçte birini zaten kaybetmiş durumdayız. Hangi şirketin kaybettiği fark etmez. Sektör olarak bu konuda sancı yaşıyoruz. Gelecek için en büyük tehditlerden bir tanesi. Bu alanda normalleşmek durumundayız. Buraya gelmeden önce Sigorta Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun yapısıyla ilgili bir yönetmelik geldi, inceliyoruz cevaplarımızı vereceğiz. SDDK, 2020 yılı başında vücut bulursa sorunları çabuk halledebileceğimize inancım var” dedi.

Dürüstlük, önce müşteri, tek AXA ve cesaret…

2020 yılına böyle bir başlama vuruşu ile başlanırsa bu sorunları bütün sektörün rahatlıkla halledebileceği yönünde inancı olduğunu kaydeden Ölken, şöyle devam etti: “Geçen yıl bir farklılaşmaktan bahsettik. Şunun altını çizmem lazım bizim bulunduğumuz organizasyonda artık her sene bir strateji görmeyeceksiniz. Strateji bir yılda yapılıp bitebilen bir şey değil. Uzun soluklu olmak zorunda. Dolayısıyla şimdi göreceğiniz slaytları geçen sene de gördünüz. ‘2020 bitene kadar da göreceksiniz. Çünkü biz geçen sene size dedik ki 2020 strateji planında yerinizi bileceksiniz. Size bir format ortaya koyacağız. Bir strateji ortaya koyacağız. Bunu hep beraber başaracağız ya da başaramayacağız bunu birlikte göreceğiz. Yolumuza çıktık, yarısındayız. Ama şöyle bakalım biz dedik ki güçlü ve rekabetçi olan büyümeye odaklanan yeni bir acente ve yeni bir müşteri deneyimi yaşatan şirket olmak. Stratejimiz bu. AXA değerlerine tutunuyoruz. Dürüstlük, önce müşteri, tek AXA ve cesaret… Bir vizyonumuz vardı. Ön elden çözüm ortağına kavuşmak ve bireylerin hayatına değer katmak istiyoruz. Bu değişmedi gelecek yılda bunu göreceksiniz. Nerede olduğumuza siz de karar vereceksiniz. Gelecek sene size bunun anketlerini yapacağız. Bizi bu yolculukta nerede görüyorsunuz bunu soracağız.”

“Acentelerimizi dikkate alıyoruz”

Yavuz Ölken, bu yıl şirket olarak daha fazla üstünde durdukları farklılaşmak konusunda ise şöyle konuştu: “Birebir ‘Müşteri odaklı yönetim, inovasyon, teknoloji, asistans hizmetlerinde farklılaşma ve iyileşme ve ürünlerde artık müşteriye daha çok dokunan AXA. Müşterilerimizin hayatlarına dokunacağız, ama bunları hep değerli acentelerimizle birlikte yapacağız’ dedik. Daha sonrasına baktığımızda güçlü acentelerimizle birlikte olacağız dedik. Biz bugün burada çok önemli bir toplumu temsil ediyoruz. Sevgili dostlar 410 acente, 600’ün üstünde katılımcı 5176 yıllık deneyim ortalamayı bulmanız çok kolay. 56 farklı il. Biz her gün acentelerden gelen geri bildirimleri dikkate alıyoruz. Acentelerden gelen bütün istekleri anlamaya çalışıyoruz. Yol haritamızı ona göre gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Acente 4.0 yolunda güçlü bölgeler ile ilerleyeceğiz. Ve sizleri daha çok dinlemek için daha çok yanınıza geleceğiz dedik. Biz sizlerden çok şey öğrendik.”

Ölken konuşmasını çalışma masasında duran Mevlana’nın kendisine yol edindiği “Sen Yürümeye Başladığında Yol Kendiliğinden Görünür, Sözün, Halin Olursa Kanatlarınla Uçar Gezersin” sözüyle tamamladı.

Firuzan İşcan: Acentelerimize sektörden yüzde 35 daha fazla komisyon ödedik”

Yavuz Ölken’den sonra AXA Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Firuzan İşcan acentelere konuşma yaptı. Bu yıl AXA Sigorta olarak 4.1 milyar TL prim büyüklüğüne emin adımlarla ilerlediklerini belirten İşcan, “Son çeyreğe girdik. Güçlü AXA acentesiyle geçen yıl son çeyrekte yüzde 45 büyümüştük. Bu yıl son çeyrekte ise en az yüzde 25 büyüme bekliyoruz. Bu yıl biraz sindirim yılı olacak. Geçen yıl şimşekler çaktırmıştık. Bu yıl şimşek yok. Son çeyrekte uyguladığımız kampanyalarımız ise şunlar olacak. 11’inci yılında gelenekselleşen kasko yenile ile acentelerimizin artı 4.5 komisyon kazanma imkanı devam ediyor. Yangın kampanyamız devam ediyor. Burada paket ürünlerde büyümeye bağlı olarak yüzde 30 komisyon sağlayabiliyorsunuz. Üçüncü yılındaki trafik dışı kampanyamızda ise büyüme oranlarına bağlı olarak artı 3 komisyon kazana bilirsiniz” diye konuştu.

AXA olarak her zaman acentelerine yüksek komisyon verdiklerinin altını çizen Firuzan İşcan, şunları söyledi: “Daha önce bölge toplantılarında da sizlerle paylaşmıştım. İlk 6 ay rakamlarına bakıldığında komisyonlar tüm branşlarda sektör ortalaması yüzde 13.2. Yani sektör aracılarına bu süreçte ortalama yüzde 13.2 komisyon ödemiş. AXA Sigorta ise sigorta yüzde 17.5 komisyon ödedi. Yani biz sektörden yüzde 35 daha fazla komisyon ödüyoruz. Unutulmamalı ki sürdürülebilir gelirden sonra sürdürülebilir komisyon ve teşvikler acenteler için önemli. Bu konuda sektörden pozitif olarak ayrışıyoruz. Trafik dışında bu alan yüzde 20.8. Bizimle çalışan sizler kazanıyorsunuz.”

Firuzan İşcan, yılbaşından bu yana AXA olarak acentelere 40.5 milyon TL komisyon ödediklerine vurgu yaptı. İşcan şunları söyledi: “1 Ocak’tan itibaren 30 Ağustos’a kadar 40.5 milyon lira acentelerimize komisyon ödedik. Bu normal komisyonlar dışında ödediğimiz bir komisyon. Kişi başı 100 bin TL. Ayda 12 bin 500 TL düşüyor. Normal komisyon oranlarını düşündüğünüzde 750 bin liralık üretime denk gelen bir ek komisyondan bahsediyoruz. Sürdürülebilir gelir, ürün ve bunun getirisi konusunda iyi bir yerde olduğumuz söyleyebilirim.”

“Daha fazla müşteriye ulaşmak ve daha fazla büyümek”

İşcan, bölge çalışanlarını daha fazla güçlendirmek istediklerini belirterek, “Ne demek. Sorumluluk vermek. Ben şuna inanıyorum. Bir çalışana yapılacak en büyük iyilik çalışana sorumluluk vermek. Acentelerimiz her bir bölgede birer sigorta şirketi gibi kendi coğrafyasında en iyi hizmeti ve çözümü sunmak için varlar. Amacımız sizlerle birlikte daha fazlasını yapmak. Daha fazla müşteriye ulaşmak ve daha fazla büyümek. Bugün güçlü bölge ile başladığımız yerde esas ulaşmak istediğimiz yeri sizlerle paylaşmak istiyorum. Ne demiştik, ‘Güçlü acente, güçlü bölge ve güçlü AXA.’ Globalden aldığımız bir gücümüz var. Dünyanın en büyük sigorta şirketinin parçasıyız. Biz bu gücü kendi girişimci ruhumuzla güçlü bölgelere aktarıp aslında varmak istediğimiz yer olan güçlü acenteyi yani sizi daha fazla güçlendirmek istiyoruz” diye konuştu.

“Müşterinin ihtiyacını daha iyi anlayacağız”

İşcan, konuşmasında salonda bulunan acentelere, “Güçlü acente derken zaten buradaki acentelerimiz hepsi birer iş insanı. Hepiniz zaten çok güçlüsünüz. Biz sizi nasıl daha fazla güçlü yapabiliriz bunun peşindeyiz. Ne bekliyorsunuz bizden? Marka olmamızı bekliyorsunuz, müşterinize sunabileceğiniz doğru ürünleri bekliyorsunuz. Satılabilir fiyatlar bekliyorsunuz. Yine yaptığınız bu iş sonunda bir gelir beklentiniz var. Ve bunun sürdürülebilir olması lazım. Biz sorununuz olduğunda bize ulaşmak istiyorsunuz. Bizde sizlere çözüm yaratmak isteyen bir şirketiz. Şimdi nasıl bunu yapacağımızı daha detaylı konuşalım” diyerek acenteleri daha güçlü hale getirmek için yaptıkları 5+1 gruplandırmasından bahsetti.

5+1 prensibi ile çalışmak

İşcan, 5+1’in neleri içerdiğine yönelik şunları söyledi: “Bunlardan bir tanesi ve en önemlisi işin sürekliliğini sağlayacak, sürdürülebilir gelir yaratmak. Biz bu konuda neler yapabiliriz. İkincisi teknoloji neden önemli. Çünkü teknoloji işin verimliliği ile ilgili. Gelir tek başına bir şey değil. Gider sizin maliyetlerinizden oluşuyor. Teknolojiyi bir araç olarak nasıl size fayda sağlayabiliriz bunu düşünüyoruz. Üçüncüsü veri. Veri demek bizim için müşteriyi tanımak demek. Dolayısıyla veri demek sizi müşteriyle tekrar yakınlaştıracak olan araç demektir. Müşteriyi tanımak demektir. Dördüncü konumuz sigortacılık. Son bir yıldır geçen yılki acenteler toplantısında da konuştuğumuz gibi ekonomide bir çalkantı var. Ne yapacağız. Kendi işimizi yapacağız. Daha fazla sigortalı bulacağız. Neyi farklı söyleyeceğiz. Müşteri ihtiyacını daha iyi anlayıp davranacağız. Çünkü artık kaybedilen varlıkların yerine yenisini koymak hiç kolay değil. Burada nasıl daha iyi bir sigortacı oluruz ve kendimizi nasıl geleceğe taşırız. Bunla ilgili biz size nasıl fayda sağlarız. Beşincisi yeni müşteri kazanmak ve müşteriyi elinizde tutmak için bir şeyler konuşmak zorundasınız. Sadece ürün, sadece hasar, sadece poliçe değil. Çünkü artık toplum daha fazla şey istiyor. Bizler müşterilerinize ulaşmanız için sizlere farklılaştırılmış malzeme sunmak zorundayız.”

“Tutumlu Kasko’da 15 bin poliçeyi aştık”

AXA Sigorta’nın acentelerine yönelik sürekli olarak sürdürülebilir gelir için yeni ürünleri piyasaya sunduğunu kaydeden İşcan, “Birincisi ürün ve hizmetler, ikincisi gelir. Yani sattığımız bu ürünlerden ne elde ediyoruz. Geçtiğimiz bir yılda birçok ürün devreye aldık. Örneğin Tutumlu Kasko. Şubatta çıkardık. 15 bin poliçe sattık. Poliçe yaptırmama eğiliminde olan müşteri için bir alternatif oluşturduk. Lüks ev çıkardık. Bu konuştuklarımız sektörden farklılaştığımız konular. Kadın girişimci işyeri sigortası. Sektörde tek. Alın size konuşacak bir konu. Bu üründen 12 bin 500 tane poliçe sattık. Farklı ürünler, ürünün içeriği ve ürünün poliçeleşmesi kolaylaştı. Buradan çıkarken size ekran kırılması için bir poliçe hediye edeceğiz. Bunu hediye ederken ki amacımız sizin bu poliçe ile ilgili bilgi sahibi olmanız ve nasıl kesiliyor görmeniz. Kendi acentelerinizde de bu ürünü satabilmeniz” şeklinde konuştu.

“Tamamlayıcı sağlıkta ilk akla gelen şirketiz”

Sigorta sektöründe bu yıl hiçbir branşın istenildiği gibi büyüme göstermediğini belirten İşcan, bir tek Tamamlayıcı Sağlık branşının önemli bir ivme sağladığına işaret etti. İşcan, beş yıl önce tanıştığımız Tamamlayıcı Sağlık Branşında 1 milyon 150 bin sigortalıya ulaşıldığını belirterek şöyle konuştu: “Bu yıl 400 bine yakın yeni sigortalı geldi. Başka hiçbir alanda böyle bir yeni katılım yok. Önceki sene 700 bin olan sayı yüzde 50 artışla bu sayıya ulaştı. AXA olarak içinizden bir kısmı bundan ciddi pay aldı. Bizde aynı dönemde sigortalı adedimize 60 bin kişi kattı. Şu anda sadece bizim bu alanda 215 bin sigortalımız var. Bireysel sigortalarda 120 bin sigortalımızla yüzde 25 ile pazar lideriyiz. Konu geldiğimiz değil gideceğimiz yer. 5 yıldır 1 milyon 100 bini geçen sigortalı sayısı devletin teşviği ve özel hastanelerin kapasitesi ile önümüzde 3 yıl içinde 1.5 ile 2 milyon orasında yeni sigortalı giriş yapacak. 2 milyon yeni sigortalının en az yüzde 25’ini biz vereceğiz. Bunu siz yazacaksınız. Ve 500 bin sigortalıdan 1000 tanesi sizin olabilir. 3 yıl sonra 1000 tane yeni tamamlayıcı sağlık sigortası ne anlama geliyor ben size anlatayım. Sağlık sigortasında müşteri profilinin yenileme oranlarını siz düşünün. Ömür boyu yenileme garantisi elde etmiş bir müşterinin yenileme oranı yüzde 95. Bu nedenle sağlık sigortaları sizin portföyünüzün tutkalıdır. Altını kalın kalın çiziyorum. AXA olarak tamamlayıcı sağlıkta ilk akla gelen şirketiz. Bunu daha da artıracağız. Acenteniz olarak sizlerde bu fırsatı kaçırmayın.”

Sahada olan ulaşılabilir bir şirket

İşcan, geçtiğimiz dönemi yoğun bir pazarlama ile geçirdiklerini de söyledi. Sosyal medyadan paylaşılan videoların 235 milyon kez izlendiğine işaret eden İşcan, “Gerçekten başaralı reklamlar yaptık. Pazarlama ekibine teşekkür ediyorum. Ödüller aldık. Ama bizim için en önemli ödül potansiyel müşterilerin bize verdiği değer” diye konuştu.

AXA Sigorta olarak geçen yıl ana stratejilerinden bir tanesinin Acente 4.0 olduğunu belirten İşcan sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu yıl aynı stratejinin içinde insan olduğunu konuşmuştuk. Geçen yıl yaptığım sunumda bunu nasıl yapacağımızı konuşurken, ‘Güçlü bölge’ konusu yer almıştı. Bir şeyi farklı yapıyoruz demiştim. Nedir bizi sektörden farklı kılan? Özellikle son 10 yılda sektörden bizi ayrıştıran konu öncelikle sektörün nerdeyse tamamının ulaşılmaz, erişilmez olduğu bir dönemde biz farklı kılan şey acentesinin yanında, sahada olan ulaşılabilir bir şirket olma. Ben bunu sadece kendim için değil, bölgedeki arkadaşlarım için, satış temsilcisi arkadaşlarım için de gönül rahatlığıyla söyleyebiliyoruz. Eksiklerimiz var tabi. Bu konuda ilerlemeye devam ediyoruz. Sizler birer iş insanısınız demiştim. O nedenle soruna yakın olan yerde geçen yıl 4 bin 500 yıllık tecrübemizle biz bunu çözüyoruz demiştik. Şimdi ise 4 bin 800 yıllık tecrübemizle daha fazla iş yapmak istiyoruz. Bu tecrübemizi hep birlikte daha fazla büyümek ve etkili olmak, topluma daha fazla şevk vermek için kullanıyoruz.”

Acentelerden “Sıfır Atık Mavi” sözü

Ölken ve İşcan’ın konuşmalarından sonra AXA Sigorta önemli bir sosyal sorumluluğa imza attı. AXA Sigorta, Deniz Temiz Derneği (TUMPERA) ile uzun dönemli bir anlaşma yaptı. Toplantıya katılan tüm acentelerle birlikte denizlerimizi korumaya “Sıfır Atık Mavi” yönelik söz verildi. Toplantıya katılan TURMEPA temsilcisi toplantıda deniz ve çevre sorunları ile ilgili dikkat çeken bir sunum gerçekleştirdi.

Beyaz Show ve 90’larla doyasıya eğlence

AXA Sigorta’nın Antalya’daki Acenteler Toplantısı’nın ilk günkü sürprizi Beyaz Show oldu. Beyazıt Öztürk’ün konukları AXA Sigorta’nın CEO’su Yavuz Ölken ve AXA Sigorta İnsan Kaynakları’ndan sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Esra Güller oldu. Beyaz’la gerçekleşen etkinlikte acenteler eğlenceli dakikalar geçirdi. Acenteler ikinci gündeki gala gecesinde ise Eda ve Metin Özülkü ile Yeşim Salkım ve Ferda Anıl Yarkın’ın yer aldığı sahnede Türk popunun doksanlı yıllarının çok özel şarkılarıyla doyasıya eğlendiler.