Alman telekominasyon devi Deutsche Telekom’un (DT) avukatları, New York merkezli bir insurtech olan Lemonade’e global olarak logosunda ve pazarlama araçlarında görülen bir renk olan pembeyi kullanmayı bırakmasını talep eden bir mektup gönderdi. DT ayrıca Lemonade’in Almanya’da faaliyet gösteren kolu için bir dava açtı. Lemonade geçici olarak ülkede kırmızı renk kullanmaya başladı.
Mektubun bu yaz Almanya’da yaptıkları lansmanın ardından geldiğini açıklayan Lemonade, bu konuda şirket olarak haklarını korumak üzere gerekli girişimlere başladıklarını duyurdu. DT, ticari marka iddiasını geçersiz kılmak için EUIPO (Avrupa fikri mülkiyet ofisi) ile bir dava açtı; ve sigorta şirketinin renk hakkına sahip olma iddiasını kaldırmak için Alman ticari marka ofisine de dilekçe verdi.