BNP Paribas Cardif, Brand Week’te 4 yıldızının hikayesini anlattı

BNP Paribas Cardif Türkiye, 6-8 Kasım tarihleri arasında gerçekleştirilen Brand Week etkinliğinde “4. yıldız sensin” diyerek katılımcılara ilham verdi. Hayatta her şeyin bir hikayesinin olmasından yola çıkan BNP Paribas Cardif Türkiye, birinci yıldızını “Kadın”, ikinci yıldızını “Eğitim ve Çocuk”, üçüncü yıldızını ise “Engelsiz Hayat” olarak paylaşırken, 4’üncü yıldızın hikayesinde Brand Week katılımcıları rol aldı.

BNP Paribas Cardif Türkiye İletişim ve İnovasyon Müdürü Tuğba Çamlı Cantürk, “BNP Paribas Cardif olarak kadınlara özgü kanser türlerine karşı geliştirdiğimiz ‘Kadına Değer’, çocukların eğitimlerini güvence altına alan ‘Eğitim Geleceğim’ ve engellilerin yaşamını koruyan ‘Engelsiz Hayat’ sigortaları ile topluma fayda yaratmayı amaçlıyoruz. Kadın ve toplumsal cinsiyet eşitliği, gençlerin ve dezavantajlı bireylerin eğitimleri gibi alanlarda Birleşmiş Milletler Toplumsal Cinsiyet Eşitliği ve Kadının Güçlenmesi Birimi, Darüşşafaka Cemiyeti, Tohum Otizm Vakfı gibi farklı sivil toplum kuruluşları ile iş birliği yapıyor ve müşterilerimizin de ürünlerimiz aracılığıyla projelerimize katkıda bulunmalarını sağlıyoruz. Brand Week etkinliğinde ise tüm bu hikayelerimizi farklı bir yolla anlatarak, katılımcıların yolculuğumuza dahil olmalarını hedefledik. Etkinlik boyunca aldığımız güzel tepkiler, doğru yolda ilerlediğimizi bize bir kez daha gösterdi” diye ifade etti.

Pazarlama ve iletişim endüstrisini, dünyanın en yaratıcı zihinleri ve işleriyle buluşturmayı hedefleyen bu etkinlik bu yıl yedinci kez düzenlendi. Her yıl farklı bir temayla misafirlerini ağırlayan Brand Week bu yıl da “Geleceği Tasarlamak” temasıyla ilham verici markaları, sanatçıları, bilim insanlarını, profesyonelleri ağırladı.