MAPFRE Sigorta, acenteleriyle “Kusursuz Ahenk” mottosuyla bir araya geldi

MAPFRE Sigorta’nın geleneksel Acenteler Toplantısı, bu yıl 4-6 Mayıs tarihleri arasında “En büyük değerimiz kusursuz ahengimiz” sloganıyla Titanic Deluxe Bodrum Hotel’de yapıldı. Sunuculuğu Yekta Kopan’ın yaptığı toplantıda ünlü ebru sanatçısı Garip Ay’ın gerçekleştirdiği ebru gösterisi büyük ilgi gördü. Gece, ünlü şarkıcı Gökhan Tepe’nin konseriyle tamamlandı.

 

MAPFRE Sigorta Acenteler Toplantısı 4 Mayıs akşamı Bengü Beker’in canlı performansıyla gerçekleşen plaj partisiyle başladı. Partide farklı illerden gelen MAPFRE Sigorta acenteleri hem eğlendi hem de tanışarak birbirleriyle kaynaşma fırsatını buldu.

 

Toplantının ikinci günü ise ünlü ebru sanatçısı Garip Ay’ın canlı ebru performansı ve dansın birleştirildiği gösteriyle başladı. Büyük beğeni toplayan gösteri sonrası acentelere hitap eden MAPFRE Sigorta Pazarlama ve Satış Genel Müdür Yardımcısı İlker Sırtıkırmızı, “Ebru Nedir? Ebru renklerin ahengidir, ahenkle dansıdır. Kısacası ahengin sanatı ve hatta ta kendisidir, bize baktığımda da bizi en başarılı kılan husus aramızdaki sıcaklık, iletişim, aramızdaki ahenktir. Bizi diğerlerinden ayıran, farklı kılan işte tam da budur! Sizler, hepiniz MAPFRE Sigorta’nın renklerisiniz, bu renkler tıpkı ebruda olduğu gibi ahenkle bir araya geldiğinde ortaya paha biçilmez bu resim çıkıyor. İyi ki her biriniz bu resmin bir parçasısınız” dedi.

Sırtıkırmızı’nın ardından sahneye gelen MAPFRE Sigorta Genel Müdürü Alfredo Munoz 2017 yılına ilişkin genel bir değerlendirme yaparak, geçen yıl odaklandıkları konulara değindi. 2017 yılı sektör sıralamasına bakıldığında dördüncü sıradaki MAPFRE Sigorta’nın 2 milyar 682 milyon TL prim üretimiyle pazarda yüzde 7 paya sahip olduğunun altını çizdi. Munoz toplantıda branş bazlı üretim ve sektör sıralamalarına da değindi.

 

2017 yılında acentelere yönelik çalışmalardan söz eden Alfredo Munoz, “Acentelerimizin iş süreçlerini kolaylaştırmak için geçtiğimiz yıl önemli yeniliklere imza attık. Özellikle satış kanallarımızın yenilemelerini takip edebilmeleri için oluşturduğumuz yenileme takip ekranı, CRM sistemi ve acentelerin eğitim ihtiyaçlarına cevap vermek için yeni kurduğumuz Ticari Eğitimler Departmanı. Süreçlerin yerinde ve hızlı takip edilmesi için oluşturulan yeni bölgesel yapılanmamız ve değişen dünyanın ihtiyaçlarına MAPFRE Sigorta Ailesi’nin her üyesinin en güçlü şekilde cevap verebilmesi için temellerini attığımız Dijitalizasyon projemizi söyleyebilirim.” dedi.

 

“Kasko, KOBİ ve hayat sigortalarına odaklanacağız”

MAPFRE Sigorta’nın 2018 hedeflerini ilişkin de açıklamada bulunan MAPFRE Sigorta Genel Müdürü Alfredo Munoz, “Bu yıl odaklanacağımız konuların başında kasko, KOBİ sigortaları, hayat sigortaları yer alıyor. Ayrıca müşteri odaklı hizmet anlayışımızla değişen müşteri ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda hem sigortalılarımıza çok kanallı bir yapıyla hizmet vermek hem de potansiyel sigortalılarımıza farklı kanallardan ulaşarak dağıtım kanallarımızın portföy gelişimlerine katkı sağlamak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Ayrıca tüm süreçlerimizin dijitalizasyonu sağlayarak operasyonel mükemmeliyete ulaşmayı, dijital teknolojilerle çalışanlarımızın, acentelerimizin, dağıtım kanallarımızın ve tedarikçilerimizin deneyim ve verimliliğini artırmayı hedefliyoruz” dedi.

 

MAPFRE Sigorta’nın sosyal sorumluluk çalışmalarına da değinen Munoz, 2017’de sosyal sorumluluk çalışmaları için 470 bin avrodan fazla bütçe kullandıklarını, çalışanların yüzde 27’sinin gönüllü etkinliklerde görev aldığını, bu yıl ise sosyal sorumluluk projelerine 500 bin avro bütçe ayırdıklarını açıkladı. Munoz, ayrıca cinsiyet eşitliği bilincini kurum kültürüne entegre etmek, çeşitlilik konusunda duyarlılık yaratmak ve kadın çalışanlarının liderlik yönlerini daha da geliştirmek adına “Cinsiyet Konusu Odaklı Çeşitlilik ve Kapsayıcı Liderlik Programı” ve “Kadın Yöneticilere Özel Liderlik Gelişim Programı” adıyla iki yeni eğitim programını hayata geçirdiklerini belirterek, “Bu çalışmalarımız bize Türkiye Kadın Girişimciler Derneği (KAGİDER) tarafından verilen Fırsat Eşitliği Modeli (FEM) Sertifikası’nı getirdi. Sektörümüzde bu sertifikayı almaya hak kazanan ilk şirket olduk” dedi.

 

Munoz’un konuşmasının ardından yapılan ödül töreninde ise MAPFRE Sigorta acentelerine uzun yıl birliktelik, üretim ve verimlilik alanında ödüller dağıtıldı. Toplantı, Gökhan Tepe’nin konseriyle tamamlandı.