Sigortacılığın yapay zekadan akıllı otomasyona doğru yolculuğu

Sigorta endüstrisi artık yapay zekanın da ötesine, akıllı otomasyona doğru yüzünü çevirmiş durumda. Yapay zeka sigorta endüstrisinde hasar, underwriting, müşteri deneyimi ve daha birçok farklı alanda ciddi etki yarattı; peki bundan sonra hangi adımlar atılacak?

Sigorta Dünyası’nın medya partneri olduğu Insurance Nexus‘un RSA, AXA, NN, QBE ve Generali’nin uzmanlardan aldığı bilgilerle derlediği “Sigortada Başarı Hikayeleri: Akıllı otomasyon ne kadar değerli” başlıklı rapordan konuyla ilgili ipuçlarına ulaşabilirsiniz.

Yapay zeka planı: Süreçlerde yapay zeka kullanımından, süreçler arası akıllı otomasyona geçişin nerelerde ve nasıl gerçekleşeceğini keşfedin.

Süreç otomasyonu evrimi: Temel robotikten akıllı etkileşime geçişte atılması gereken adımları öğrenin ve otomasyon girişimindeki büyük potansiyeli fark edin.

Bilişsel otomasyona geçiş yapmak için yapılandırılmış ve yapılandırılmamış verilerin pratik uygulamasıyla veriye dayalı akıllı otomasyon modeli geliştirin.

Otamasyonla ilgili sigorta sektöründeki üst düzey içerik ve örnekleri RSA Hasar Otomasyonu Başkanı Steve Tait, AXA Yapay Zeka ve Dijital Dönüşüm Başkanı Christophe Castan, QBE Operasyonel Mükemmelik Lideri Scott Jacobs, NN Group Underwriting Üst Yöneticisi Roger Lewis ve Generali Müşteri Data Analitiği Başkanı Alessandra Chiuderi’nin aktarımlarıyla öğrenebilirsiniz.

Detaylı içeriğe buradan ulaşılabilir.