AXA Sigorta’ya Stevie Awards’dan yedi ödül

AXA Sigorta, International Business Awards’da iletişim kampanyası “Dert Varsa Derman AXA”, farkındalık kampanyaları “Görsünler” ve “Telefon Kazasına Son”a ek olarak yeni mobil uygulaması AXAFit ile toplam yedi ödüle layık görüldü.

Şirketin “hasar ödeyenden çözüm ortaklığına geçiş” felsefesini anlatan iletişim kampanyası “Dert Varsa Derman AXA” kampanyası sigorta sektöründe “Yılın Pazarlama Kampanyası” seçilerek altın Stevie’ye layık görüldü. Sürüş esnasında mobil telefon kullanımının sakıncalarına dikkat çekmek amacıyla gerçekleştirilen yol güvenliği kampanyası “Telefon Kazasına Son” ise iletişim araştırmaları alanında “Yılın İletişim/PR Kampanyası” seçildi ve hem altın hem bronz Stevie almaya hak kazandı. Bir sigortacılık uygulamasından daha fazlasını içeren ve kullanıcılarına sağlıklı yaşam paketleri sunan AXAFit, “Yaşam Tarzı” kategorisinde altın; müşteri hizmetleri alanında “Yılın En İyi Ürün/Hizmeti” ve “Sağlık” kategorilerinde bronz Stevie ile ödüllendirildi. Şirket 8 Mart Dünya Kadınlar Günü’nde yayınlanan “Görsünler” kampanyası ile de “Motivasyonel” kategorisinde bronz Stevie kazandı.

İnovasyon kavramının AXA Sigorta’nın yalnızca ürün ve hizmetlerinin değil, tüm süreçlerinin bir parçası olduğunu ifade eden AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, “Geçtiğimiz yıl temelleri atılan ve bu yıl tam anlamıyla devreye aldığımız Sigorta 4.0 stratejimizle yenilikçi ve diğerlerinden ayrışan ürün ve hizmetler, mobil teknolojiler, iletişim ve pazarlama çalışmaları sunmaya devam edeceğiz. İlk aşamada uluslararası iş dünyasının en önemli ödüllerinden biri olan International Business Awards’dan yedi ödülle dönmek doğru yolda olduğumuzun en önemli kanıtı. Bu başarıda emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma, geri bildirimleri ile bize yol gösteren acentelerimize ve müşterilerimize gönülden teşekkürlerimi sunuyorum” dedi.

Firuzan İşcan