SBM’nin “11890 Alo Hasar Sorgulama İletişim Hattı” hizmette

11890 Alo Hasar Sorgulama hizmeti, Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi ve Pluss Telekom İletişim Ticaret A.Ş işbirliği ile hizmete girdi. Sigorta Bilgi Merkezi’nin (SBM) internet sitesinde yer alan duyuruya göre, Pluss Telekom’un 2011 yılında Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu izni ile Rehberlik Hizmetleri lisansına sahip olduğu ve bu tarihten itibaren Bilinmeyen Numaralar ve Rehberlik Hizmetleri alanında sektörün önde gelen yenilikçi şirketlerinden biri haline geldiği belirtildi. Duyuruda “Bu doğrultuda 11890 Alo Hasar Sorgulama hizmeti ile vatandaşların “Araç Hasar Sorgulama, Kaskosuz Dönem Sorgulama, Araç Değişen Parça Sorgulama, Araç Detay Sorgulama, Trafik/Kasko Poliçe Sorgulama ve Vefat Eden için Hayat Poliçesi Sorgulama” bilgilerine hızlı ve kolayca ulaşabilmesi hedeflenmiştir.” denildi. Söz konusu hizmetin ücretlendirilmesi ise,

Operatör                                                             Ücretlendirme Periyodu(saniye)         Periyod Ücreti (TL)

TURKCELL                                                                            60                                                         3,49
VODAFONE                                                                         60                                                          3,49
TÜRK TELEKOM mobil                                                        60                                                           3,49
TÜRK TELEKOM ev telefonu                                              60                                                           3,49

* Tablodaki fiyatlara tüm vergiler dahildir.