Demir Hayat 2019’u atılım yılı olarak belirledi

Demir Hayat Sigorta, hem satış kanalları hem de teknolojik açıdan değişim sürecine girdi. Demir Hayat, 2019 yılında acente sayısında artışa giderken dijital dünyaya da adım atacak. Demir Hayat Genel Müdürü Viktor Hodara, “Bu yıl Demir Hayat için her yönden atılım yılı olacak” dedi.

Demir Hayat, 2019 yılını dönüşüm yılı olarak belirleyerek hızlı büyüme planı başlattı. Geçen yıl acente ağını genişletip yeni acentelikler açan Demir Hayat, özel sağlık ve tamamlayıcı sağlık sigortası ürünlerinde üretimini arttırdı.

Şirketin geçen yıl hizmete sunduğu “İki Can Hamilelik Sigortası”, şimdiye kadar doğum teminatlarından faydalanmak için asgari 6 ay ile 1 yıl sigortalı olarak bekleme süresi geçirme zorunluluğunu kaldırdı. Bekleme süresi olmayan ve hamileyken satın alınabilen hamilelik sigortası “İki Can Hamilelik Sigortası”nın yanı sıra, Demir Hayat, bu yıl da Yabancı Sağlık, Seyahat Sağlık, Acil Sağlık, Kritik Hastalıklar gibi ürünleri hizmete sunacak.

Dijital dönüşüm

Sağlık sigortacılığı alanında Türkiye’nin henüz gelişmekte olan bir ülke olduğunu belirten Demir Hayat Genel Müdürü Viktor Hodara, “Ülkemizde toplumun her kesimine ve ihtiyaçlarına yönelik, yenilikçi, ulaşılabilir ve kolay anlatılan ürünlere ihtiyaç var” diyerek, günümüzde teknolojinin gelişimiyle şirketlerin de bu yönde dönüşüm içerisine girmesinin kaçınılmaz olduğunu söyledi. Bu yıl şirket olarak büyük bir dönüşüm içerisine girdiklerini vurgulayan Hodara, şunları söyledi: “Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de sigortacılık anlamında dijital dağıtım platformları hız ve kolay satın alma özellikleri ile ön plana çıkıyor. Özellikle kapsam ve içerik olarak daha basit ve pratik sigorta ürünlerinin online satışlarında artış yaşanabilir. Biz de bu dijitalleşmeyle bir dönüşüm içerisindeyiz. Ana dağıtım kanalımız olan acentelerimizle web entegrasyonumuz zaten mevcut ve sürekli gelişmekte. Çok yakında yeni web sitemiz ile birlikte dijital dönüşümümüzü daha da ilerleterek, bu platform üzerinden de bazı ürün satışlarını ve hizmetleri gerçekleştireceğiz ve farklı kullanıcı kitlelerine daha hızlı ulaşma fırsatı bulabileceğiz. Bunların yanı sıra farklı mobil çözümler üzerinde de heyecanla çalışmaktayız; gerek dağıtım kanallarımızın gerekse son kullanıcı olan müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştıracak uygulamalar tasarlıyoruz.”

Hedef, yenilikçi ve dinamik şirket yapısı

Demir Hayat olarak sektörde yapılmayanları yapan, denenmeyenleri deneyen, sektöre ve topluma yeni ürün ve hizmetler kazandıran yenilikçi ve dinamik bir şirket olmayı hedeflediklerinden söz eden Viktor Hodara, sözlerini şöyle tamamladı: “Biz sağlığı çok iyi biliyoruz ve yıllardır hem kurumsal hem bireysel müşterilerimizin yanında durarak, butik, farklı ve etkili hizmetler sunuyoruz. Bunun karşılığında da tüm paydaşlarımızla çok uzun yıllara dayanan bir güven ilişkimiz var. 2019 yılında da ana dağıtım kanalımız olan acentelerimiz ile ilişkilerimizi güçlendirirken, teknolojiyi kullanma ve dijitalleşme tarafında da doğru adımlar atarak sektörün gelişimine katkıda bulunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz. Bu yıl Demir Hayat için her yönden atılım yılı olacak.”

 

 

Bir yanıt yazın