MetLife, Müşteri Hizmetleri Haftası’nı “Tek Kelimeyle En İyisi” temasıyla kutladı

MetLife Emeklilik ve Hayat Müşteri Hizmetleri Haftası’nı kutluyor. ‘Tek Kelimeyle En İyisi’ teması altında kutlanan hafta, MetLife çalışanlarının müşteri ihtiyaçlarını daha iyi anlamaları için tasarlandı.

MetLife’ın tüm dünyadaki operasyonlarında dördüncü kez gerçekleştirdiği; ülkemizde çağrı merkezi dahil olmak üzere tüm MetLife Türkiye operasyon ekiplerinin katılımı ile 7-11 Ekim tarihleri arasında kutlanan ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’; çalışanların müşteri hizmetlerinin önemini içselleştirmesini ve hizmet kalitesini artırma yönündeki motivasyonlarını yukarı taşımayı amaçlıyor.

‘Müşteri Hizmetleri Haftası’ etkinlikleri kapsamında bir konuşma yapan MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, sınırları son derece belli ve regülasyonlara sıkı sıkıya tabi bir sektörde, fark yaratmaya çalışmanın zorluklarını vurgulayarak bunun sadece ve sadece sunulan hizmette en iyi olabilmekle mümkün olacağını söyledi.

Yurtseven sözlerine şöyle devam etti: “Bu yılki Müşteri Hizmetleri Haftamızın teması ‘Tek kelimeyle en iyisi’. ‘En iyi’ bize uzak bir kavram değil. Dört temel kurumsal değerimizden biri bizi ‘en iyi olmaya’ yöneltiyor. Diğer üçü ise ‘önce müşteriler’, ‘kolaylaştırın’ ve ‘birlikte başarı’. Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine uygun en iyi çözümleri sunarken, bu değerlerimizden güç alıyoruz. Rekabetin bu denli yoğun olduğu ve yüksek potansiyel taşıyan bir sektörde, en iyi olmak artık bir seçim değil, bir zorunluluk. MetLife çalışanlarının bunun bilincinde olduğuna ve her gün bir gün öncesine göre daha iyinin arayışında olduğuna eminim. Bunu, özellikle ferdi kaza ve hayat sigortası branşlarında yakaladığımız yüksek performans çizgisinden, BES’te hızla yükselen grafiğimizden de somut olarak görmek mümkün.”