‘Önce Sen’ mottosuyla müşterilerini ve sevdiklerini odak noktasına koyan NN Hayat ve Emeklilik, çağrı merkezi kategorisinde anlamlı bir ödülün sahibi oldu. IMI Conferences tarafından düzenlenen ve sektörün en iyilerinin belirlendiği Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri kapsamında NN Hayat ve Emeklilik, ‘En Övgüye Değer’ Çağrı Merkezi seçildi.
NN Hayat ve Emeklilik Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Metin Gül, ödülle ilgili olarak “Müşterilerimizin NN’deki yolculuklarındaki her bir adım bizim için çok değerli. Müşteri İletişim Merkezi’mizde de bu adımlara göre haritalarımızı net bir şekilde belirledik. Müşterilerimizin davranışsal hareketlerini gözlemleyip veri analitiğini kullanarak, talep ve isteklerini, çıkış yapma veya satın alma eğilimlerini ölçümleyebiliyoruz. Bu sayede ne zaman, hangi etkileşim için iletişime geçileceğini belirleyerek hızla aksiyon alıyoruz. Dış kaynak kullanımında da iş ortaklarımızla yürüttüğümüz çalışmalara oldukça önem veriyoruz. Bu işbirlikleri sayesinde satış gücümüzü ve verimliliğimizi arttırdığımız gibi müşteri yönetimi anlamında ciddi bir esneklik sağlıyoruz. Türkiye’nin saygın konferanslarından biri olan IMI, çağrı merkezi ihtiyaç ve sorunlarını saptamada, riskler, fırsatlar, dijital dünyadaki teknolojik gelişmeler ile farkındalık yaratma konusunda sektöre öncülük ediyor. Gerçekleştirdiğimiz başarılı çalışmalarla, bu organizasyonda NN Hayat ve Emeklilik Müşteri İletişim Merkezi olarak “En Övgüye Değer” ödülünü kazandığımız için çok mutluyuz” dedi.
En hızlı ve en pratik süreçler izleniyor
NN Hayat ve Emeklilik, ağırlıklı Avrupa’da olmak üzere 18 ülkede güçlü varlığa ve 175 yıllık köklü bir mirasa sahip sigorta ve yatırım yönetimi şirketi olan NN Group’un bünyesinde faaliyet gösteriyor. Ana stratejisi uzun vadeli ilişkiler kurmak ve iş süreçlerinde hem verimliliği hem de müşteri hizmet seviyesini artırmak olan NN Hayat ve Emeklilik, bunu güçlü teknolojik altyapısıyla gerçekleştiriyor. Mevcut iş yapış şekillerini gözden geçirerek çalışanları ve müşterileri için en hızlı ve pratik süreçleri teknoloji ile biçimlendirerek robotik süreçlere yatırım yapan NN Hayat ve Emeklilik, müşteri odaklı yaklaşımını pekiştiren hizmetlere yaptığı yatırımlarla yüksek müşteri memnuniyeti ve bağlılığı sağlıyor.
Tüm talep ve şikayet yönetimi tek merkezden
NN Hayat ve Emeklilik Müşteri İletişim Merkezi, ‘Önce Sen’ diyerek, müşterilerini ve sevdiklerini odak noktasında tutuyor. NN Hayat ve Emeklilik Müşteri İletişim Merkezi’nde gelen ve giden aramalar, talep ve şikayet yönetimi ile müşteri iletişimini tek bir merkez üzerinden gerçekleştiriliyor. Süreçler düzenli olarak gözden geçirilirken, güncel teknoloji ve uygulamalardan faydalanarak verimli süreçler oluşturuluyor. Yapılan etkileşimlerde müşteri memnuniyeti ve müşteri deneyimi her zaman ön planda tutuluyor.