AXA, otelcilik devi Accor’un konuklarına tıbbi danışma sunacak

AXA ve Fransız otel grubu Accor, dünya çapında Accor’un 5000 otelinde kalan konuklara tıbbi destek sağlamak için stratejik bir ortaklık kurdu.

Temmuz 2020’de Accor’un konukları, yardım hizmetleri, seyahat sigortası ve kredi koruması konularında uzmanlaşmış AXA Partners’ın tıbbi telekomünikasyon hizmetlerine ücretsiz erişim yoluyla teletıp alanındaki gelişmelerden yararlanabilecekler.

Accor’un otellerinin bulunduğu 110 destinasyonda konuklar ayrıca AXA’nın binlerce veteriner hekim tıbbi ağına da erişebilecekler.

Otelcilik devi Accor, COVID-19 sonrası için hazırlanırken, bu tıbbi hizmet grubun genel küresel kurtarma planını tamamlarken, Accor’un uygulamaya koyduğu sağlık ve önleme protokollerine dahil edildi.

AXA, ortaklığın “Ambition 2020 planındaki büyüme alanlarından biri olan sağlık alanında müşterilerine yenilikçi hizmetler sunmayı amaçlayan ortak stratejisine ödeyeceği ortak stratejisini güçlendirmeye yardımcı olacağını” belirtti.

AXA’dan yapılan açıklamada, “Otelcilikte dünya lideri olan Accor ile ortaklık yapmak, insanların sağlık uzmanlığı ve çözümlerimize erişimini artırmak için eşsiz bir fırsattır. Covid-19 ile benzeri görülmemiş bir sağlık kriziyle karşı karşıya olduğumuz için, bu ortaklık hiç bu kadar önemli olmamıştı ”denildi.

Accor Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Sebastien Bazin ise “Giderek daha karmaşık bir ortamda bu işbirliğimiz 300.000 ekip üyemiz, konuklarımıza yardımcı olacak ve konaklamalarında güvenliğini sağlayabilecek, otellerimizi sığınak haline getirecektir” dedi.

Accor Hotels Grubu’nun Türkiye’de yaklaşık 50 oteli bulunuyor.