Sigorta şirketlerinin sağlıkta yeni rotası “telesağlık”

COVID-19 salgını insanları birbirinden uzak tutmaya zorlarken, sağlık sigortasında iştahlı sigorta şirketleri bu duruma çeşitli şekillerde yanıt verirken, küresel ekonomi de çalışmaya devam etmek için alternatif düzenlemeler araştırıyor.

Böyle bir alternatif düzenleme, müşterilere sağlık hizmetlerini uzaktan sunmak için bilgi teknolojisini kullanan telehealth. AXA Asia CEO’su Gordon Watson’a göre, telehealth için iştah artarken, bu hizmete talep pandemi döneminde ciddi oranda arttı.

Gordon Watson, AXA’nın Endonezya, Halodoc ve Alodokter’deki ortaklarının COVID-19 salgını başladığından bu yana telehealth hizmetlerinin aktif kullanımında sırasıyla% 300 ve% 150 büyüme gördüklerini açıkladı. Filipinler’de MyPocketDoctor’un tele sağlık hizmetlerinin kullanımında on kat artış kaydetti.

Gordon Watson’a göre, anakara Çin’de, büyük online tıbbi hizmet sağlayıcısı Tencent Trusted Doctor, 29 Ocak’tan 29 Şubat’a kadar 460.000 yeni kullanıcı artışı kaydetti. Yaklaşık 15.000 doktor, ücretsiz anti-koronavirüs konsültasyonu sağlamak için altı milyondan fazla hastaya ulaşan online hizmeti kullandı.