Generali’nin 189 yıllık tarihinde bir ilk

İtalyan sigorta devi Generali, 189 yıllık tarihinde ilk kez global reklam kampanyasını başlattı. Kampanyada Yaşam Boyu Ortağı olarak gördüğü 150.000 binden fazla acentesini kutlamaya odaklandı.

Kampanyada ayrıca acentelerin oynadığı temel rol de vurgulanıyor. Kampanyada acentelerinin, müşterilere özelleştirilmiş ürünler ve hizmetler sunmak için insan dokunuşlarını kullanan Generali’nin kahramanları olarak adlandırıldı.

Kampanyanın üç aşaması bulunuyor. Bunlardan ilki Aracılara odaklanılırken, Ekim ayında başlayacak olan ikinci aşama Markaya, üçüncü aşama ise 2021’de önemli ürünlere odaklanılacak.

Kampanya önce İtalya ve İspanya’da, daha sonra Polonya, Endonezya, Macaristan ve Avusturya’da başlatılacak, ardından Grubun faaliyet gösterdiği bir düzine ülke, televizyon, yazılı, radyo, açık hava, sosyal medya ve diğer web platformlarında yer alacak. Çağdaş bir dijital medya karmasını içeren kampanya Gruba en çok ilgi duyan belirli segmentleri hedefiyor.

Grubun Pazarlama ve Müşteri Sorumlusu Başkanı Isabelle Conner: “Güçlü bir marka oluşturmak Generali 2021 stratejisinin temel direklerinden biri. Sorunsuz bir çok kanallı deneyim, özel ürünler ve hizmetler sunmak, aynı zamanda bağlantı kurabilmek çok önemli. Bu yüzden, özellikle de Covid-19 salgını sonrasında hayat devam ettiği için şimdi çok duygusal ama cesur bir mesajla çıkmak istedik” dedi.

Küresel reklam kampanyası, Generali’nin “Yaşam Boyu İş Ortağı” iş stratejisi için küresel bir iletişim platformu oluşturmak ve sunmakla görevli pazarlama iletişimi ajansı Dentsu ile ortaklaşa geliştirildi.