Sompo International’dan yeni küresel marka kampanyası

Sompo International “Söz vermek. Güven ve Korumak. Yaptığımız her şeyin merkezinde.” mottosunu taşıyan küresel yeni marka kampanyasını yayınladı.  Sompo International Holdings’in yeni sloganının ve firmanın yalnızca müşterilere değil, aynı zamanda işgücüne ve ortaklarına olan bağlılığını da aydınlatmak için tasarlanan uzmanlık sağlayıcı marka kampanyasının bir parçası olarak tasarlandığı belirtildi.

Söz konusu kampanya Bermuda merkezli şirkete göre, marka bilinci oluşturma, şirketin uluslararası ticari mülk ve kaza (yeniden) sigortası dünyasında “artan ilgisinin” bir yeniden doğrulanması olarak adlandırıldı.

Sompo International’ın ticari P&C genel müdürü Chris Gallagher, “Sompo International’da temel değerlerin başarıyı getirdiğine inanıyoruz. Bugünün dünyasında, müşterilerimize, iş ortaklarımıza ve çalışanlarımıza verdiğimiz sözlerin arkasında durmamız her zamankinden daha fazla hayati önem taşıyor. Sompo International [platin] yüzük bir logodan daha fazlasıdır bu sözün bir sembolüdür.” dedi.

Ana şirket Sompo Holdings’te denizaşırı sigorta ve reasürans CEO’su olarak da görev yapan Sompo International yönetim kurulu başkanı John Charman ise marka bilinirliği oluşturmaya devam etmenin, küreselde ilk 10 sigorta şirketi olma yolculuğunda kilit bir bileşen olduğuna inandığını belirterek, “Sompo International markasının evrimini temsil etmek için bu yeni kampanyayı başlattık ve Sompo International’ın sözlerini yerine getireceğine ve her gün dünyanın dört bir yanındaki müşterilerini koruyacağına güvenilmesinden son derece gurur duyuyorum.” diye konuştu.