Skip to content
20 May 2025 Salı
  • Facebook
  • Twitter
Sigorta Dünyası

Sigorta Dünyası

Sigorta sektörünün belleği

Tarayıcınız video etiketini desteklemiyor.
  • Haber
  • Şirketlerden
  • Röportaj
  • Dünyadan
  • Bes/Oto Katılım
  • Sağlık
  • Yazarlar
  • Editörden
  • Eko-Lojik
  • Acente
  • Arşivden
  • E-Dergi
Ana Menü
  • Haber
  • Şirketlerden
  • Röportaj
  • Dünyadan
  • Bes/Oto Katılım
  • Sağlık
  • Yazarlar
  • Editörden
  • Eko-Lojik
  • Acente
  • Arşivden
  • E-Dergi
Dünyadan

Broker devi, Marsh McLennan olarak marka ve logosunu yeniledi

16 Mar 2021 Salı16 Mar 2021 Salı

Dört küresel işletmenin ana şirketi olan Marsh & McLennan Companies – Marsh, Guy Carpenter, Mercer ve Oliver Wyman – yeni bir işletme adını ve dünyaya bakışını açıkladı.

Grup küresel profesyonel hizmetler firması Marsh McLennan olarak bilinecek. Soyut bir sonsuzluk sembolü olan yeni logosu, firmanın “bir işletme olarak bir araya gelmesini ve müşterileri, meslektaşları ve şirket için yarattığı sonsuz olasılıkları” nı temsil etmek olarak dizayn edildi.

Marsh, Guy Carpenter, Mercer ve Oliver Wyman, mevcut isimlerini koruyacaklar ancak önümüzdeki yıl Marsh McLennan’ın yeni kimliğini yansıtmak için “modernize edilmiş logolar ve uyumlu görsel kimlikler” benimseyecekler.

Yeni adı ve logoyu duyururken Marsh McLennan şunları söyledi: “Amacımız hiç bu kadar önemli veya daha alakalı olmamıştı. Önemli anlarda bir fark yaratıyoruz. Bunu en iyi, müşterilerimizin ve toplumumuzun bugün karşılaştığı en karmaşık zorlukların üstesinden gelmek için kolektif uzmanlığımızı getirdiğimizde yapıyoruz. Ortak bir amaç doğrultusunda birleşen dört küresel işletmeye sahip bir şirket. Artık bir şirketler şirketi değiliz, zamanımızın büyük zorluklarını birlikte üstlenen dört küresel işletmeye sahip bir kuruluşuz.”

Geçtiğimiz yıl, Marsh McLennan önemli olaylara – COVID-19 salgını ve bunun sonucunda ortaya çıkan ekonomik belirsizlik, iklim krizi ve ırk, eşitlik ve sosyal adaletle gecikmiş bir hesaplaşma gibi – inovasyon, esneklik ve işbirliği ile yanıt verdi. Dahası, profesyonel hizmetler devi, “birleşik bir kuruluş olarak” çözümler sunarak müşterilerinin birbiriyle bağlantılı ihtiyaçlarını karşılama ihtiyacının farkına vardı.

Marsh McLennan yaptığı açıklamada, “Uzun bir inovasyon ve müşteri hizmetleri mirasına sahibiz. 150 yıldır risk, strateji ve insan alanlarında belirsizliklerle fırsat bulan ve manevra yapan müşterilerimizle yan yana duruyoruz. İsmimiz değişti. Risk, strateji ve insanlar etrafında gittikçe artan birbirine bağlı dinamikler hakkındaki bilgi ve çözümlerimizi paylaşmaya hazırız.” ifadelerine yer verdi.

Etiketlenen Kelimeler:Guy CarpenterlogomarkaMarshMarsh & McLennanMarsh & McLennan CompaniesMercerOliver Wyman

İlişkili Yazılar

Aon: Sigorta sektörü 2025’in ilk çeyreğinde alıcı dostu olmaya devam etti

13 Mayıs 2025 Salı

Avrupa genelinde milyonlarca dolar değerinde kargo çalınıyor

13 Mayıs 2025 Salı

Yapay zeka yatırımı tetikledikçe Insurtech fonlaması artıyor

12 Mayıs 2025 Pazartesi

Künye

Nesnel Medya Yayımcılık San. ve Tic. Ltd. Şti.
Merkez Mahallesi Abide-i Hürriyet Cd No 161 K2, D:3, 34384 Şişli/İstanbul İstanbul

www.sigortadunyasi.com.tr

Abonelik ve reklam için:
sd@sigortadunyasi.com.tr

Hakkımızda
İletişim
Site Haritası

Önemli Bağlantılar

Türkiye Sigorta, Reasürans ve Emeklilik Şirketleri Birliği
Hazine Müsteşarlığı
Aktüerler Derneği
SBM
Güvence Hesabı
Sigorta Tahkim Komisyonu
Emeklilik Gözetim Merkezi
DASK
Türkiye Motorlu Taşıt Bürosu
Türk Sigorta Enstitüsü Vakfı
SEGEM
TARSİM
Sigorta Eksperleri Derneği

Sosyal Medya

Copyright © 2025 Sigorta Dünyası.
Sigorta Dünyası Dergisi Tasarım Ekibi tarafından hazırlanmıştır.