SEGEM’den “Yanlış Sigorta Uygulamaları Eğitimi”

Sigortacılık Eğitim Merkezi (SEGEM) Yönetim Kurulu dahil tüm çalışanlarının katılması zorunlu olan ve e-öğrenme yöntemiyle hazırlanan Yanlış Sigorta Uygulamaları Eğitimi düzenliyor.

SEGEM’den konuya ilişkin yapılan açıklamada,

“5684 sayılı Sigortacılık Kanununa dayanılarak hazırlanan 30.04.2011 tarih ve 27920 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Yanlış Sigorta Uygulamalarının Tespiti, Bildirimi, Kaydı ve Bu Uygulamalarla Mücadele Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik hükümleri kapsamında sigorta/emeklilik/reasürans/katılım şirketlerinin idari personeli (bilgi işlem, mali birimler, yardımcı hizmetlerde çalışan personel vb.) haricinde birim bazında bir ayrıma gidilmeksizin Yönetim Kurulu dahil tüm çalışanlarının katılması zorunlu olan ve e-öğrenme yöntemiyle hazırlanan Yanlış Sigorta Uygulamaları Eğitimi’nin başvuru esasları ve yöntemi aşağıdaki Başvuru ve Uygulama Kılavuzunda sunulmuştur.” denildi.

Başvuru ve Uygulama Kılavuzu için tıklayınız…
Online başvuru formu için tıklayınız…
Eğitim Başvuru Süresi: 11 Haziran – 10 Aralık 2021
Eğitimi İzleme Süresi: 14 Haziran – 17 Aralık 2021