Allianz dünyanın “en değerli sigorta markası”

Sigorta devi Allianz, Brand Finance’in Global 500 listesinde küresel çapta faaliyet gösteren sigorta şirketleri arasında 38 milyar Euro değerlenmeyle 1. sırada, dünyanın en değerli markaları arasında da 30’uncu sırada yer aldı.

Konuya ilişkin sosyal medyada yapılan paylaşımlarda,  “Allianz olarak marka değerimizi belirleyen yalnızca iş performansımız değil, aynı zamanda müşterilerimizi yaptığımız her işin kalbine koymamız. Bu sebeple, dünyanın en değerli markalarını belirleyen Brand Finance’in Global 500 listesinde yer almış olmaktan dolayı çok gururluyuz.

Brand Finance’in açıkladığı bu listede küresel çapta faaliyet gösteren sigorta şirketleri arasında 38 milyar Euro değerlenmeyle 1. sırada, dünyanın en değerli markaları arasında da 30’uncu sıradayız. Bu aynı zamanda; sigorta ve varlık yönetimi şirketleri arasında öncü bir marka olarak anılmanın yanı sıra, dijitalleşme odaklı bakış açımızla paydaşlarımız için her koşulda daha fazla değer yaratma tutkumuzun da ödüllendirilmesi anlamı taşıyor.” ifadelerine yer verildi.