AXA ile sosyal medya platformu WeChat arasında ortaklık

Fransız sigorta devi AXA’nın iştiraklerinden AXA Partners, seyahat sigortası hizmetlerini Çinli sosyal medya platformu WeChat kullanıcılarına sunmak için ortaklığa gittiğini duyurdu.

AXA’nın Çin merkezli mülkiyeti ve kaza şirketi AXA TianPing tarafından yönetilen ve bir milyardan fazla kullanıcının potansiyel müşteri tabanını açan WeChat, AXA  Go ekosistemine tamamen entegre olarak çalışacak. Çinli sosyal medya platformu WeChat küresel ortakları aracılığıyla misafir,havayolları, güvenlik, sigorta, şehir rehberleri ve diğer ilgili alanlar dahil olmak üzere kullanıcılara seyahatle ilgili çözümler sunuyor.

AXA Go, seyahat sırasında mümkün olan en fazla temeli (ilgili sigorta ve yardım ürünlerini arama ve satın alma ve belirli bir varış noktası için tüm politika bilgilerini merkezileştirme dahil) dahil olmak üzere, Çinli turistler için müşteri yolculuğunu optimize etmeyi amaçlıyor. Sosyal medya platformu üzerinden tüm sigorta ve yardım hizmetlerine tek tuşla 7/24 erişim ve önemli güvenlik ve güvenlik bilgileri sağlama ve seyahat sonrasında (sunulan taleplerin yüzde 98’i için kağıtsız uçtan uca çevrimiçi talepler karşılığı dahil) WeChat Pay cüzdanı üzerinden ödeme yapabilecek. AXA Partners Asya CEO’su Jérȏme Itty, “Çinli gezginlere, WeChat’taki AXA Go mini programının rahatlığı sayesinde seyahat sigortası, yardım ve diğer önemli seyahat hizmetlerine isteğe bağlı özel bir erişim sağlamaktan gurur duyuyoruz. AXA Go mini programı, WeChat’in müşterilerinin deneyimini zenginleştirmesine yardımcı olacak.” dedi.