Groupama, #AşkİçinRiskAl temalı tweet’i billboard’a yazdırdı!

Sevgililer Günü’nde aşk için risk almaya davet eden Groupama Sigorta, “hayattaki diğer riskler için her zaman yanınızdayız” mesajını verdi. #AşkİçinRiskAl etiketiyle yaygınlaşan kampanya üç animasyon filmiyle insanlara ulaşırken, Groupama’nın kampanya kapsamında twitter’da düzenlediği yarışmadaki en güzel aşk tweet’i 14 Şubat’ta billboard’larda yer aldı. Hüseyin Çaprak, eşi için yazdığı “Şarjım yüzde 1 ama ekran ışığını sonuna kadar açtım ki arka plan resmindeki sevdiceğimi daha net göreyim” tweet’iyle aşkını billboard’a yazdırdı.

Kampanya kapsamında hazırlanan ilk film “Şarmaşık”, hayatın yoğun akışı içinde heyecanı kalmamış bir evliliğe odaklanıyor. İkinci film “Hafıza” küskün sevgilileri birbirleriyle iletişim kurmak için cesaretlendiriyor. Üçüncü film “Kelebek” ise birbirinden hoşlanan iki kişinin içlerindeki “tırtıl”ın kelebeğe dönüşmesine izin vermesini konu edinerek “Aşk için risk al” diyor.

Bir sigorta şirketi olarak Groupama’nın günlük hayatın içindeki anlara odaklanan iletişimine önem verdiklerini vurgulayan Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar; “Kişilere sigortanın yaşamlarına kattığı konfor ve değeri hissettirmek istiyoruz” dedi. Kampanyanın mesajlarının toplum tarafından doğru anlaşılmasının değerine değinen Tayar “Kampanyamız kapsamında binlerce kişi sevgisini ifade eden tweet’ler attı. Filmlerimiz toplamda on milyondan fazla izlendi. Groupama olarak herkesi aşk için risk almaya davet ederken, diğer riskler için biz varız mesajını başarılı biçimde verdiğimize inanıyorum” diye konuştu.

Yarışmayı kazanan Hüseyin Çaprak ve eşinin videosu:

https://www.youtube.com/watch?v=akHin5Zgz3E