Groupama’nın #YaşamakRiskAlmaktır kampanyası hız kesmiyor

Groupama Sigorta, #YaşamakRiskAlmaktır temalı reklamlarına devam ediyor. Yaz aylarında dijital ve outdoor mecralarda yer alan kampanya, bu kez kasko odaklı yeni reklam filmi ile televizyona taşındı.

Groupama #YaşamakRiskAlmaktır kampanyasında hayatın tadını çıkarmak için risk almak gerektiğini hayatın içinden küçük detaylarla anlatıyor. Kasko sigortası konulu yeni reklam filminde de bu çizgisini koruyan Groupama, “Her anın tadını çıkarman için Groupama Kasko Sigortası” mesajı veriyor.

Groupama Sigorta, tüketicilerle sıcak diyaloğunu iletişim kampanyalarına taşıma kararının ardından #KafanaTakmaSigortanGroupama, #AşkiçinRiskAl gibi çok ilgi gören çalışmalar gerçekleştirdi. Firma, hareket özgürlüğünde sigortanın katkısına dikkat çekmek üzere #YaşamakRiskAlmaktır temalı üç farklı animasyon filmle tüketicilere ulaştı.

Groupama Kasko Sigortası film linki:

https://www.youtube.com/watch?v=niXqP5ggSVo&feature=youtu.be

REKLAM FİLMİ KÜNYESİ

Reklamveren: Groupama Sigorta

Reklamveren Yetkilisi: Okan Gülşen, Huriye Gül Küçüközkan, Gözde Kazak

Reklam Ajansı: Lokal

Kreatif Direktör: Ali Göral

Kreatif Grup: Hakan Küçükyılmaz, Rahman Yıldız, Samet Üstündağ, Didem Özbek

Müşteri İlişkileri Direktörü: Onur Baki

Müşteri İlişkileri: Büşra Özen

Dijital Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Nazlı Müldür

Sosyal Medya: Merve Aktaş

Ajans Prodüktörü: Koral Ant

İllüstrasyon: Mert Tugen

Animasyon: Oğuzhan Gündüz