Groupama’dan farklı ve dikkat çekici bir iletişim kampanyası

Groupama Sigorta, geçtiğimiz yıl #YaşamakRiskAlmaktır temasıyla başlattığı iletişim çalışmalarına pandemi günlerine özel bir filmle devam ediyor. #ÖzlenenRiskler adı verilen yeni seride hayatın içerisinde olan ve yaşanması istenmeyen olaylar animasyon filmlerle anlatılıyor. Serinin ilk filminde ise otomobil kapısının çizilmesi olayı esprili bir dille ele alınıyor.

Sigortayı insanların hayatlarında hareket özgürlüğünü artıran bir unsur olarak tanımlayan ve iletişim çalışmalarını da bu kapsamda sürdüren Groupama Sigorta, geçtiğimiz yıl başladığı #YaşamakRiskAlmaktır temasını pandemi günlerine uyarladı ve #ÖzlenenRiskler adıyla yeni bir seriye başladı.

“Yaşamak Risk Almaktır” diyerek, risk kavramına farklı bir pencereden bakan Groupama, bu defa yeri geldiğinde bu riskleri bile özleyebileceğimizi eğlenceli bir dille anlatıyor. Otomobildeki çiziğin sevimli bir karakter olarak tasvir edildiği kampanyanın ilk filmi, bu tatlı anların tekrar yaşanacağını vurgulamakla kalmıyor, Groupama’nın her koşulda müşterilerinin yanında olduğu mesajını veriyor. Renkli bir animasyon dünyanın yaratıldığı kampanyanın devam filmlerinin ise mayıs ayı içerisinde yayınlanması bekleniyor.

Groupama Sigorta, #ÖzlenenRiskler 1. Filmi:

Filmi izlemek için buraya tıklayanız

Künye:

  • Reklamveren: Groupama Sigorta
  • Reklamveren Yetkilisi: Okan Gülşen, Huriye Gül Küçüközkan, Gözde Kazak
  • Reklam Ajansı: Lokal
  • Kreatif Direktör: Ali Göral
  • Kreatif Grup: Hakan Küçükyılmaz, Rahman Yıldız, Samet Üstündağ, Didem Özbek, Emrah Gedik, Merve Oğuz, Uğur Dündar, Barış Oktay
  • Müşteri İlişkileri Direktörü: Ceyda Kan
  • Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Büşra Özen
  • Müşteri Temsilcisi: Sena Duman
  • Sosyal Medya: Merve Aktaş
  • Medya Planlama: Muhammet Sarıçam
  • Ajans Prodüktörü: Koral Ant
  • İllüstrasyon: Selin Tahtakılıç
  • Animasyon: Batuhan Odabaşı
  • Seslendirme: Göker Ersivri