Dijitali odağına alan CIGNA, dönüşümde sağlığa da girecek

Önemli bir değişim ve dönüşüm süreci yaşayan CIGNA, online satışa odaklanıp dijital kanallar oluşturarak dağıtım ağını güçlendirecek. Faaliyet alanını da genişletme kararı alan şirket, yılsonundan itibaren sağlık sigortacılığı branşına girecek.

Marka dönüşüm yolculuğuna çıkan Cigna Finans, bir ay önce bu günlerde artık CIGNA adıyla yoluna devam edeceğini açıkladı. Dönüşüm sürecinde teknoloji ve altyapı yatırımları gibi birçok yeniliği hayata geçiren CIGNA, Türkiye’deki faaliyet alanını da genişletme kararı aldı ve yakın zamanda sağlık sigortacılığı branşında da hizmet vermeye başlayacağını duyurdu.

DÜNYA’ya marka dönüşümü ve yeni dönem hedeflerini anlatan CIGNA Sağlık Hayat ve Emeklilik Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Dijitalleşmenin bizi yönlendirdiği gelişim alanlarını öngörerek, gelecekte daha güçlü bir şekilde var olabilmek ve müşterilerimize hizmetlerimizin her zaman en iyisini sunabilmek adına değişim sürecimizi başlattık. Öncelikle isim değişikliğimiz ile gün yüzüne çıkan bu yeni süreçte, bizi çok heyecanlandıran ve motive eden gelişmeleri hayata geçireceğiz. Bu gelişmelerin en kusursuz şekilde işlemesi için gerekli altyapı hazırlıklarımızı tamamladık” dedi.

Online satışa odaklanıp dijital kanallar oluşturarak dağıtım ağını güçlendirmeyi birinci hedef olarak belirlediklerini bildiren Kuriş, şöyle devam etti: “Ayrıca kredi bağlantılı olmayan ürünler kategorisinde müşterilerimizin ihtiyaçlarına uygun ve günlük yaşamlarını destekleyecek, kolaylaştıracak hizmetler ekleyerek ürün çeşitliliğimizi artırmayı ve kredi bağlantılı olmayan sigortaların payını tüm prim üretimimiz içerisinde artırmayı planlıyoruz. Dönüşen müşteri alışkanlıkları ve ihtiyaçlarını da çok sıkı bir şekilde takip ediyor, operasyonlarımızı hızlı bir şekilde bu trendlere göre adapte ediyoruz. Müşterilerin istedikleri an ve hızlı bir sürede hizmet alabilmesi adına mobil aplikasyonumuzu yenileyerek ve teknolojik hizmetlerle online servislerimizi zenginleştirerek kullanıcılar için kolay, kaliteli ve hızlı servis sağlamayı hedefliyoruz.”

Yeni faaliyet branşı ‘sağlık’

Önümüzdeki dönemde, marka stratejisi paralelinde sağlık sigortacılığına da adım atacaklarını paylaşan Kuriş, yeni ürün ve hizmetlerle sektörde fark yaratmayı hedeflediklerini söyledi. “Dünyada bu alanda sektör devi olarak konumlanan Cigna Global’in uzmanlığını arkamıza alarak yeni gireceğimiz bu sektörde en iyi ürünü ve hizmeti sunan şirket olmak istiyoruz” diyen Kuriş, bu yılın sonunda yeni Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününü sunmaya başlayacaklarını aktardı. Kuriş, sözlerine şöyle devam etti: “Değişim sadece ismimizde değil, CIGNA’nm A’dan Z’ye her noktasında olacak. Hayat ve emeklilik branşlarımızın yanı sıra yakın zamanda uluslararası düzeyde sahip olduğumuz tecrübe ile sağlık sigortacılığı alanına da giriyoruz. Faaliyet alanlarımızı çeşitlendirerek daha fazla müşterinin ihtiyacına cevap verme fırsatı bulacak ve hayatlarına daha kapsayıcı şekilde dokunabileceğiz. Sağlık branşındaki çalışmalarımızla birlikte, dijital dönüşüm süreçlerimiz kapsamında hem hizmet altyapımız hem de yeni satış kanallarımıza yatırım yaptık, yapmaya da devam ediyoruz. ‘Hayat Boyu Birlikte’ olma sözümüzle ise müşterilerimizin güvenle yaşamak istedikleri, beklenmedik risklere karşı çözüm aradıkları, geleceklerine dair kazançlı planlar yapmak istedikleri ve sağlık için en doğru yol arkadaşını aradıkları her an yanlarında olacağız. Yenilenme sürecimizin müşterilerimizle olan sıcak iletişimi ve aramızdaki bağı artıracağına inanıyoruz.”