AvivaSA Müşteri Haftası bu yıl da dopdolu geçti

AvivaSA, geleneksel hale gelen “Müşteri Haftası” etkinliğinin 7’incisini dijital kanallarda yapılan canlı yayınlar ve sosyal medya hesaplarında gerçekleştirdiği panellerle kutladı. Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi Her Yaşta”, “Pandemi Döneminde Ebeveyn Olmak”, ekonomik gündem, piyasalar ve birikim yönetimleri, BES  fonları gibi birçok konunun konuşulduğu yayınların ardından haftanın kapanışı AvivaSA Instagram hesabında canlı yayınlanan Bora Öztoprak konseri ile yapıldı.

Sabancı Holding ve 300 yılı aşkın geçmişe sahip dünya sigorta devi Aviva iştiraki olan AvivaSA, müşterilerini daha yakından tanımak, ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda onlara daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla bu yıl 7’incisini gerçekleştirdiği “Müşteri Haftası” etkinliğini dijital kanallardan müşterileri ve çalışanlarıyla birlikte kutladı. AvivaSA, 30 Kasım – 4 Aralık tarihleri arasında düzenlenen 7. Müşteri Haftası boyunca, dijital kanallarda canlı yayınlar ve sosyal medya hesaplarında paneller gerçekleştirdi. Önceki yıllarda AvivaSA Genel Müdürlük çalışanlarının katılımıyla gerçekleşen panel ve etkinliklere, bu yıl tüm Türkiye’deki çalışanlar katılım gösterdi.

Müşterilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz 

AvivaSA Pazarlama ve Transformasyon Genel Müdür Yardımcısı Yeşim Taşlıoğlu, özellikle pandemi sürecinde müşteri deneyimini mükemmelleştirmek ve müşterilerine kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilmek için kendilerini sürekli geliştirdiklerini, yeni koşullardaki beklentilerine ve ihtiyaçlarına yönelik çözümler ürettiklerini söyledi. Taşlıoğlu, “Müşteri Haftası etkinliği çerçevesinde bir hafta boyunca dijital ortamda gerçekleşen canlı paneller, AvivaSA sosyal medya hesaplarında konuk ettiğimiz birbirinden değerli uzman konuklarımızla; müşterilerimiz, çalışma arkadaşlarımız ve takipçilerimizin merak ettikleri konulara yanıt verdik. Piyasaları ve birikimi konuştuk. Bundan sonra da kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetlerimizi doğru zamanda, doğru kanallardan sunarak müşterilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz” dedi.

 Müşteri odaklı projeler aktarıldı

Müşteri Haftası etkinliği çerçevesinde AvivaSA çalışanları, moderatörlüğünü Marka ve İletişim Danışmanı Ahmet Akın’ın yaptığı organizasyonda buluştu. Panelde Akın’ın “Yeni Normalde Müşteri Deneyimi ve En İyi Örnekler” sunumunun arkasından, AvivaSA yönetim ekibi 2020 yılında hayata geçirilen müşteri odaklı projelerinden bahsetti. Online gerçekleşen panelin kapanışı ise farklı illerden katılan müşterilerin ürün ve hizmetlerle ilgili görüş ve beklentilerini aktardığı oturumla sona erdi.

Piyasalar ve birikim yönetimi konuşuldu

AvivaSA Instagram hesabında ise Doç Dr. Özgür Arun ile AvivaSA’nın kurumsal sosyal sorumluluk projesi olan yaşlılık ve yaş ayrımcılığına karşı farkındalık yaratmayı amaçlayan “Her Yaşta” projesi, Dr. Özgür Bolat ile “Pandemi Döneminde Ebeveyn Olmak”, Prof. Dr. Refet Gürkaynak ile ekonomik gündem, piyasalar ve birikim yönetiminin konuşulduğu paneller gerçekleştirildi. Haftanın son gününde düzenlenen panelde ise AvivaSA BES fonları, piyasa gelişmeleri ve yepyeni hizmetleriyle ilgili bilgileri müşterileriyle paylaştı, canlı yayında sorularını cevapladı. 7. Müşteri Haftası’nın kapanışı, AvivaSA Instagram hesabında canlı yayınlanan eşsiz sesi ve yorumuyla sevilen sanatçı Bora Öztoprak’ın konseriyle yapıldı.