Anadolu Sigorta “Türkiye’nin En Güçlü Markaları” arasında

Anadolu Sigorta, Uluslararası Marka Değerlendirme Kuruluşu Brand Finance’ın 2021 yılı Turkey 100 – Türkiye’nin En Değerli Markaları araştırmasında, sektörünün en değerli markası oldu. Marka değerini her yıl artırarak listede yükselişte olan Anadolu Sigorta, bu yıl marka gücü skorunu en çok artıran marka olarak da “Türkiye’nin En Güçlü Markaları” arasında yerini aldı.

Brand Finance tarafından bu yıl 15.si yayınlanan “En Değerli 100 Türk Markası” 2021 araştırmasına göre sigorta sektörünün en değerli markası olan Anadolu Sigorta, marka gücü skorunu en çok artıran marka olarak da Türkiye’nin en güçlü ilk 10 markası arasında yer aldı.

Yenilikçi ve istikrarlı çalışmalarının karşılığını almaktan memnuniyet duyduklarını ifade eden Anadolu Sigorta 1.Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, “Anadolu Sigorta olarak 2021 yılında 18,7 puan artışı ile marka gücü skorunu en çok yükselten marka olarak “Türkiye’nin En Güçlü Markaları” arasında yerimizi aldık. Bu skor yenilikçi yatırımlarımızın paydaşlarımız nezdinde de olumlu ve talebi tetikleyici bir algı yarattığına işaret ediyor” dedi.

Pek çok sektörün ve şirketin olumsuz etkilendiği bu dönemde, dijitalleşme odağında yenilikçi ürün ve hizmet çalışmalarını kesintisiz sürdürdüklerini ifade eden Tiryakioğlu; “Bir asra yaklaşan tarihiyle ülkemizin en değerli ve güçlü markalarından biri olduğunu bildiğimiz şirketimizin, uluslararası saygınlığı yüksek kuruluşlarca da tescillenmesinden dolayı son derece mutluyuz. Gelecek yıllarda da ülkemize değer katma önceliğimiz ile tüm paydaşlarımız ve uluslararası kurumlar nezdinde marka gücümüzü ve değerimizi üst seviyelere taşımak için tüm gayretimizle çalışmayı sürdüreceğiz” açıklamalarında bulundu.