Anadolu Hayat Emeklilik’e MarCom Awards’tan iki ödül

Anadolu Hayat Emeklilik, dünyanın köklü ve saygın iletişim ve pazarlama platformlarından biri olan AMCP (Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği) tarafından düzenlenen MarCom Awards’ta iki ödül birden kazandı. Sürdürülebilirlik ve Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonları pazarlama iletişimi kampanyası ile Platin ödül kazanan Anadolu Hayat Emeklilik, Çocuğum için BES ürün lansmanı ile de Altın ödülün sahibi oldu.

 

Yenilikçi ürün ve hizmetleri ile sektördeki öncü konumunu sürdüren Anadolu Hayat Emeklilik bu başarılarını ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Şirket, Pazarlama İletişimi Profesyonelleri Derneği – AMCP tarafından 2004 yılından bu yana düzenlenen, dünyanın en geniş katılımlı yaratıcılık yarışması olarak nitelenen MarCom Awards’ta iki ödül birden kazandı. Anadolu Hayat Emeklilik, ‘Fon Lansmanı’ kategorisinde ‘Sürdürülebilirlik ve Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonları’ pazarlama iletişimi kampanyası ile ‘Platin Ödül’ alırken, ‘Ürün Lansmanı’ kategorisinde ‘Çocuğum için BES’ pazarlama iletişimi kampanyası ile ‘Altın Ödül’e layık görüldü.

41 ülkeden 6 binin üzerinde başvuru yapılan, dünyanın saygın ödül programlarından biri olan MarCom Awards’tan iki ödülle dönmenin gururunu yaşadıklarını belirten Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdürü Yılmaz Ertürk; “Anadolu Hayat Emeklilik olarak kurulduğumuz tarihten bu yana müşterilerimize en iyi, en yenilikçi ürün ve hizmeti sunmak için aralıksız çalışıyoruz. Bu çalışmalarımızın ödülle taçlandırılması motivasyonumuzu daha da artırıyor. MarCom Awards’ta pazarlama iletişimi kampanyası ile Platin ödül kazandığımız iki fonumuzu bu sene hayata geçirdik. Sürdürülebilirlik Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonu’nu hem kendine hem de dünyanın geleceğine yatırım yapmak isteyen bireysel emeklilik müşterilerimize yönelik hizmete sunduk. Teknoloji Sektörü Hisse Senedi Emeklilik Yatırım Fonu ile de teknoloji alanında global fırsatlara odaklanmak isteyenler için yeni bir yatırım enstrümanı oluşturmayı hedefledik. Altın ödüle layık görüldüğümüz Çocuğum için BES ise 18 yaş altındaki çocuklara yönelik sunduğumuz, çocuklarının geleceği için birikim yapmak isteyen ebeveynlere erkenden birikime başlama imkânı veren yeni ürünümüz. Bu yenilikçi ürünlerimizin tanıtımı için gerçekleştirdiğimiz pazarlama iletişimi faaliyetlerimizle dikkat çekmekten ve çalışmalarımızın dünya çapındaki projelerin değerlendirildiği, uluslararası platformda düzenlenen bir yarışmada iki ödüle layık görülmesinden   mutluluk duyuyoruz” dedi.