İtalyan dev Generali’den yeni üç yıllık strateji

İtalyan sigorta devi Generali, ana ve gelişmekte olan iş kollarında sürdürülebilir büyüme sağlamak, kazanç profilini geliştirmek ve inovasyonu teşvik etmek için üç yıllık yeni bir strateji belirledi.

Plana göre Generali, kazanç profilini geliştirecek, hayat işinin karlılığını artıracak, teknoloji ve dijital dönüşüme 1,1 milyar € yatırım yapacak, üçüncü taraf Varlık Yönetimi gelirlerini artıracak ve verimliliği daha da artıracak.

Şirket ayrıca olumlu bir sosyal, çevresel ve paydaş etkisi yaratmaya odaklanmaya devam ederek bu stratejik döngü sırasında sürdürülebilirlik taahhütlerinde daha da ileri gidecek.

Generali, 2024 yılına kadar ESG kriterlerinin genel hesap portföyünün doğrudan yatırımlarına entegrasyonunu tamamlamayı, kurumsal yatırım portföyünün karbon ayak izini %25 oranında azaltmayı ve sürdürülebilir ürünler Brüt Yazılı Primleri %5 ila %7 arasında (CAGR) büyütmeyi planlıyor.

Büyüme hedefleri arasında Generali, KOBİ’ler, Sağlık, Avrupa’da yaşlı bakımı ve ABD’de Seyahat dahil olmak üzere önemli büyüme potansiyeline sahip alanlarda pazar payını artırarak P&C gelirlerini artırmaya ve teknik marjları korumaya devam etmeyi planlıyor. Hayat segmentinde, Grup ayrıca sermaye hafif iş ve teknik karlarını büyütecek, birim bağlantılı ve koruma iş hacimlerini artıracak ve marjları daha da içselleştirecek ve ESG ürün yelpazesini genişletecek.Büyüme, olgun pazarlarda devam eden maliyet disiplini ve Asya’ya ve ücretle ilgili işlere odaklanan yatırımla birlikte maliyet yönetimi tarafından desteklenecek.

Önümüzdeki üç yıl içinde bu başarıların üzerine çıkmayı dört gözle bekliyoruz

Generali Group CEO’su Philippe Donnet, “Generali’nin uzun süredir devam eden Ömür Boyu İş Ortağı taahhüdü, müşterilerimizi yaptığımız her şeyin merkezine koyuyor. Yeni planımıza göre, bu taahhüdü bir sonraki seviyeye taşıyacağız ve Generali’yi müşteri odaklı ve veri odaklı bir yenilikçi olarak onaylayacağız. Bugün açıkladığımız iddialı hedefler ve girişimler, önceki stratejik planlarımızın başarılı bir şekilde uygulanması sayesinde mümkün. Bugün Generali, güçlü bir finansal konuma, çeşitlendirilmiş kazançlara, istikrarlı kârlı büyümeye ve sınıfının en iyisi hissedar getirileri elde etme geçmişine sahiptir. Önümüzdeki üç yıl içinde bu başarıların üzerine çıkmayı dört gözle bekliyoruz. Sigorta alanındaki liderliğimiz, yerleşik şirket içi varlık yönetimi yeteneklerimiz, dijital olarak etkinleştirilmiş 165.000 acente ağımız ve olumlu bir sosyal ve çevresel katkı sağlama konusundaki artan bağlılığımız, Generali’nin herkesin yararına sürdürülebilir büyüme elde etmek için ideal bir konumda olduğu anlamına geliyor.” diye konuştu.