Aksigorta’nın müşteri odaklı yaklaşımlarına CX Awards’tan 2 ödül 

Müşteri odaklı yaklaşımlarla, yeni nesil sigortacılık sunan Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, pandemi döneminde hayata geçirdiği müşteri deneyimi odaklı projeler ile ödüle layık görüldü. Bu yıl dördüncüsü düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülü olan CX Awards’ta Aksigorta, dijital ortamda Aksigorta’nın çağrı merkezinde yeni bir seviye olarak kurulan şikâyet yönetim ve memnuniyet ekibi olan ‘Önce Müşterim’ ekibi, başarılı işleri ve yüksek performansı ile “Sıradışı müşteri deneyimi” kategorisinde, “Üretken Proje Ödülü’nün sahibi oldu.

Ödül alan bir diğer proje olan Görüntülü Sigorta Danışmanlığı ve Online Hasar Ekspertizi ise online ekspertiz ile hasar tespitinin yapılabilmesi, ayıca Aksigorta mobil uygulamasını kullanan müşterilere de diledikleri takdirde görüntülü veya sesli olarak özel risk danışmanları ile görüşme imkânı sağlayarak “Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde, “Büyük Düşünce” ödülüne layık görüldü.