Lemonade hayat sigortasına da iddialı girdi

Insurtech firması Lemonade, bir dijital hayat sigortası şirketi olan Bestow’un Protect API platformuyla kısa süre önce başlattığı hayat sigortası teklifini güçlendireceğini duyurdu.

Bestow’un platformunu kullanan Lemonade müşterileri, Lemonade’in web sitesini ve uygulamalarını kullanarak online olarak anında sigorta başvurusunda bulunabiliyor.

Müşteriler, tıbbi muayeneye gerek kalmadan saniyeler içinde uygunluk ve fiyatlandırmayı belirlemek için üçüncü taraf verileri kullanılarak gerçek zamanlı olarak sigortalanıyor.

Bestow’un Kurucu Ortağı ve Başkanı Jonathan Abelmann, “Bestow, hayati önem taşıyan finansal ürünlere erişim sağlayan birinci sınıf şirketlerle ortaklık kurarak internet için hayat sigortası altyapısı oluşturdu. Lemonade sigortayı dönüştürmek için teknolojiyi kullanma konusunda vizyon sahibi ve onlarla gerçekten türünün tek örneği olan Lemonade Life’da onlarla ortak olmaktan daha heyecanlı olamazdık.” dedi.

Bestow 2020’de ulusal lisanslı bir hayat sigortası satın almayı kabul etti, müşteri tabanını% 400 artırdı ve 100 milyon dolardan fazla fon sağladı.

Tam kapsamlı hayat sigortası şirketi, danışman satışlarını, taşıyıcı ortaklıkları ve Lemonade Life gibi dağıtım ortaklıklarını daha da desteklemek için yeni ürün gruplarında da genişliyor.

Bu arada Lemonade, kısa süre önce adi hisse senetlerinin 3.300.000 hissesini taahhütlü bir halka arzda satışa sunmayı planladığını açıkladı ve sonuçta 544,5 milyon dolara varan net gelir elde edildi.