AXA’dan 121 bin çalışanına yönelik özel program

Fransız sigorta devi AXA, dünya çapında 121.000 çalışanının sağlığını ve refahını iyileştirmek için bir girişim başlattı. AXA tarafından yapılan bir açıklamaya göre, bu hamle, dünya çapındaki çalışanlarına sunulan faydaları daha iyi dengeleme stratejisinin bir parçası. AXA çalışanları için ücretsiz olacak program, 2021 yılında devreye alınacak.

Program iki ana unsurdan oluşuyor:

Önleme ve bakıma erişimi iyileştirmek için, her çalışana yaşlarına bağlı olarak yüz yüze veya dijital tıbbi check-up erişimi verilecek. Ayrıca, sağlıkla ilgili riskleri daha iyi önlemek için yıllık grip aşısı alacaklar ve AXA tesislerinde düzenlenen bilgilendirme ve bilinçlendirme günlerine katılacaklar.

AXA, mesleki veya kişisel yaşamlarında zorluklarla karşılaşan çalışanları daha iyi desteklemek için, her zaman erişilebilen psikolojik destek ve rehberlik sağlayan bir çalışan yardım programına sponsorluk yapmakta. AXA, programın sigortacının önümüzdeki yıllarda güçlendirmeyi planladığı teletıp hizmetleri gibi çalışanları desteklemek için mevcut girişimlerini tamamladığınının altını çizdi.

Konuya ilişkin açıklama yapan AXA CEO’su Thomas Buberl,”Sağlık, toplumun en büyük zorluklarından biridir. AXA, herkese en iyi sağlık hizmetlerine erişim için çözümler sunmak için yenilikçi bir oyuncu olmak istiyor. Bu da dünyanın her yerindeki çalışanlarımızla başlar. Bu proje, COVID-19 krizinin toplumlarımızı zayıflattığı ve çalışanlarımızın sağlığının endişemizin merkezinde yer aldığı bir zamanda özel bir anlam kazanıyor.” dedi.

AXA’nın insan kaynakları başkanı Karima Silvent ise, “Küresel ebeveynlik politikamızın benimsenmesinin ardından, AXA, sorunsuz bir çalışan deneyimi aracılığıyla dünya çapında çalışanlara sunulan faydaları uyumlu hale getirme stratejisinde bir adım daha atıyor. Çalışmak için en iyi şirketlerden biri olma isteğimizi pekiştiren sosyal ortaklarımızın da yer aldığı bu projeyle gurur duyuyorum” diye konuştu.