Allianz’ın marka değeri 18.7 milyar dolara ulaştı

 

Sigorta devi Allianz’ın marka değeri 2022’de %23’lük rekor büyümeyle 18.7 milyar dolara yükseldi.
Konuya ilişkin olarak Allianz Türkiye’den sosyal medyada yapılan paylaşımlarda şu ifadelere yer verildi:



“Güzel haberlerimiz var

Allianz arka arkaya tam dört yıldır, Interbrand’in Best Global Brands listesinde sigorta şirketleri arasında zirvede. Bunun yanında bizi en hızlı büyüyen 15 global şirketten biri yapan %23’lük rekor büyümeyle marka değerimizi 18.7 milyar dolara çıkarmayı başardık.

Bu büyümenin bize gösterdiği tek bir şey var; o da yatırımcılarımızın ve müşterilerimizin hayatında giderek artan bir yerimiz oluşu.

Görüyoruz ki 155.000 calışma arkadaşımız ve 120.000 acentemiz, müşterilerimiz için bir hedef etrafında bir araya geldikçe her gün daha da büyüyeceğiz. Katkıda bulunan herkese teşekkür ederiz.”