BNP Paribas Cardif’ten 2 dakikada hayat sigortası

Operasyon süreçlerini dijitalleştirmeyi sürdüren BNP Paribas Cardif, çevrimiçi satış hizmetiyle ilk aşamada, satış ekiplerine tabletleri üzerinden doğrudan ve 2 dakikadan kısa sürede hayat sigortası ürünlerini satma olanağı sunuyor.

Uygulama sayesinde satış ekiplerinin operasyonel yükü hafifletilirken, satış süreci daha pratik hale getirilerek müşterilere daha hızlı hizmet verilecek, poliçeleri anında kendilerine gönderilecek.

Müşteri odaklı hizmet anlayışıyla daha fazla kişiye sigorta ürünlerini ulaşılabilir kılmayı hedeflediklerini belirten BNP Paribas Cardif Banka Sigortacılığı Kanalı Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Sertsöz, “Dünyadaki gelişmiş sigortacılık uygulamalarına baktığımızda dijital dönüşüm ve verinin öneminin her geçen gün arttığını görüyoruz. Biz de bu doğrultuda müşteri odaklı yaklaşımımızı sürdürerek müşteri temas noktalarımızı geliştirmeye, ürünlerimizi daha kolay erişilebilir hale getirmeye devam edeceğiz” dedi.