Groupama, cepteki sağlık asistanı “Healpy”yi hizmete sundu

Groupama, sağlıklı yaşamı destekleyen uygulamaları bir arada sunan yeni bir mobil uygulama geliştirdi. IOS ve Android’e uyumlu olan Healpy uygulaması, “Adım Adım Sağlık” bölümüyle kullanıcılarını yürümeye teşvik ederken, “Lıkır Lıkır Sağlık” bölümüyle de günde tüketilmesi gereken su miktarına ulaşma konusunda rehberlik yapıyor. Herkese açık olan uygulama, yakındaki nöbetçi eczaneleri listeleme, doktor randevularını takip etme, ambulans çağırma gibi özellikler de taşıyor.

Healpy’de “Lıkır Lıkır Sağlık” bölümünde boy, kilo vb bilgilerin girişiyle günlük içilmesi gereken su miktarı ve zamanlaması sunuluyor. Gün içinde güncellenerek hedef su tüketimi takip edilebiliyor. Uygulamadaki “Adım Adım Sağlık” da atılan adımları sayarak kullanıcıları hareket etmeye teşvik ediyor. Bunun için IOS Sağlık veya Android Google Fit izinlerini vermek yeterli. Atılan adımlara göre kazanılan ve arkadaşlarla paylaşılabilen rozetler de motivasyonu artırmak için tasarlandı.

Uygulama üzerinden nöbetçi eczaneler listelenirken, kullanıcılar ayrıca, hastane ve doktor randevularını takip edebiliyor, kolayca özel sağlık sigortası teklifi alabiliyor.

Groupama bireysel sağlık sigorta müşterisi olanlar Healpy üzerinden tüm poliçe bilgilerine 7/24 cep telefonundan ulaşabiliyorlar. “Poliçem” menüsünden poliçe ayrıntıları, sağlık harcamaları, kalan limitler ve ücretsiz yararlanılabilecek avantajlar görülebiliyor. Groupama müşterilerine anlaşmalı sağlık kurumlarını da en uygun lokasyon ve kategoriye göre listeleyen uygulama, “7/24 Doktorum” menüsüyle doktorlarla görüntülü konuşma ve mesajlaşma hizmeti sunuyor. “Ambulans” hizmeti tek tuşla bulunulan konuma yönlendirilebiliyor. Uygulama ayrıca, “Diş Paketi” hizmetinden ücretsiz ve kolayca yararlanmayı ve müşteri hizmetlerine kolay erişimi de sağlıyor.