AXA Sigorta’da acente ziyaretleri hız kesmeden sürüyor

AXA Sigorta, düzenli olarak gerçekleştirdiği acente ziyaretlerine devam ediyor. Türkiye çapında 2.600’den fazla acentesi bulunan AXA Sigorta, Marmara Bölgesi’ndeki toplam 262 acentesi ile bölge halkının ihtiyaçlarına hizmet ediyor. AXA Sigorta, bölge ziyaretleri ile müşterilerinin yanı sıra; acentelerinin de çözüm ortağı olmayı, sektörün sürdürülebilirliğine ve acentelerinin gelişimine katkı sağlamayı amaçlıyor. Şirket; bölge ziyaretlerinden aldığı geri dönüşler doğrultusunda acentelerin etkin ve verimli çalışması için gerekli önlemleri hayata geçirmeyi planlıyor.

Bursa acente ziyaretleri

AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, Hayat ve Emeklilik Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Olgun Küntay öncülüğünde Bursa acentelerine yapılan ziyaretlerde acentelerle birlikte 2021 yılı değerlendirmesi yapıldı. Aynı zamanda 2022’deki şirket stratejileri üzerine acentelerin görüş ve önerileri alındı.

26.04.2022 tarihinde Yavuz Ölken’in Bursa Sigorta’ya Firuzan İşcan’ın Reis Sigorta’ya yaptığı acente ziyaretinde sektör ve piyasa değerlendirmesi yapılmasının yanı sıra; sigortacılığın geleceği ve acente portföy yönetiminde dijitalleşmenin önemi ele alındı.

Yavuz Ölken ve Firuzan İşcan, Marmarabirlik Kooperatifleri Genel Müdürlüğü ve üretim tesislerini ziyaret etti. Ziyaret sırasında Marmarabirlik Kooperatifleri Genel Müdürü İsmail Acar ve Marmarabirlik Sigorta Aracılık Hizmetleri Müdürü Arif Yücel Ulukaya ile de görüşme gerçekleştirildi. Yapılan görüşmelerde zeytin üretimi ve zeytin üreticilerinin sorunları ve sektörün genel durumu ele alındı.

Olgun Küntay’ın HM Kılıçoğlu Sigorta’ya ve Doğancan Sigorta’ya yaptığı ziyaretlerde ise AXA Sigorta’nın BES ve Hayat ürünleri değerlendirildi.

Bursa’daki acente ziyaretlerini değerlendiren AXA SigortaCEO’su Yavuz Ölken şunları söyledi: “AXA Sigorta olarak, Türkiye’de 130 yıldır sigorta sektöründe değer yaratıyoruz. ‘İnsanlığın gelişimi adına insanlar için önemli olanı koruma’ misyonuyla, müşterilerimiz için değerli olan her şeyi koruma altına alıyoruz. Kapsamlı araştırma ve çalışmalar yaparak hayata geçirdiğimiz ürün ve hizmetlerin müşterilerimizle buluşması noktasında acentelerimize büyük bir görev düşüyor. Gerek müşteri memnuniyeti ve gerekse acente bağlılığını korumak adına acentelerimizin geri dönüşlerine önem veriyoruz. 2018’den beri devam eden ‘Güçlü Bölge Güçlü Acente’ stratejisi kapsamında bölgesel ziyaretler gerçekleştirerek acentelerimizle ve bölge çalışanlarımızla sık sık bir araya geliyoruz. Türkiye’nin pek çok farklı bölgesine yaptığımız ziyaretlerden sonra şimdi de Bursa’daki acentelerimizle görüştük. Acentelerimizle oldukça verimli toplantılar gerçekleştirdik. Onlardan aldığımız geri bildirimler ışığında, hizmetlerimizi geliştirmeye ve sektöre yön vermeye devam edeceğiz.”