Allianz Türkiye’den nakliyat sigortalarında bir ilk…

Allianz Türkiye’nin, nakliyat emtea abonman poliçesine sahip olan müşterileri için geliştirdiği uygulama sayesinde sevkiyatlara ait poliçeler 60 saniye gibi kısa bir sürede üretilebiliyor. Aynı özelliklere sahip sevkiyatlar için çoklu giriş özelliğiyle birden fazla poliçe yine dakikalar içinde oluşturulabilirken, sektörde bir ilk olan uygulama hem sigortalıların hem de acentelerin hayatını kolaylaştırıyor.

Uçtan uca dijital bir müşteri deneyimi yaratmak amacıyla gelişen teknoloji trendlerini tüm iş modellerine uygulamak üzere çalışan Allianz Türkiye, nakliyat sigortalarında müşterilerin hayatını kolaylaştıran hızlı poliçe sürecinin pilot çalışmalarına 2020 yılının Eylül ayında başladı. Akabinde başarılı uygulamayı yaygınlaştırarak operasyon yükü yüksek olan acente ve brokerlarının kullanımına sunan Allianz Türkiye, uygulama sayesinde nakliyat poliçelerinin çok kısa sürede kolaylıkla oluşturulmasını sağladı. Allianz Türkiye’de, nakliyat abonman sözleşmesi bulunan sigortalılar, kendilerine tasarlanmış özel ekranlar sayesinde, istedikleri an ve istedikleri yerden sevkiyat taleplerini oluşturup, yaklaşık 60 saniye içerisinde poliçelerine sahip olabiliyorlar.

Allianz Türkiye Elementer Ticari Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Öktem Örkün, konuyla ilgili yaptığı açıklamada: “Allianz Türkiye olarak nakliyat sigortalarında bir ilke imza atmaktan mutluluk duyuyoruz. Sektörde bir ilk olan bu uygulama, nakliyat sigortalarında yapılan ana sözleşmenin ardından, sigortalıların yıl içinde ihtiyaç duyduklarında kendileri için özel olarak geliştirilmiş ekranlar vasıtasıyla hızlıca poliçelerini temin edebilmelerine olanak tanıyor. Sigortalılarımızın istedikleri her yerden ve her zaman ulaşabilecekleri nakliyat sigortaları, web üzerinden kolaylıkla oluşturulabiliyor. Poliçe tanzimi, acente ve sigortalıya e-posta olarak ulaştırılırken sistemde de anlık olarak görülebiliyor. Tüm bu özelliklere ek olarak işlemlerin kolaylıkla görülebilecegi bir takip ekranı da mevcut.” dedi.

Uygulamanın hem müşterilerin hem de acentelerin hayatını kolaylaştırdığına değinen Örkün, “Üstelik bu projeyi bir adım daha öteye taşıdık. Yüksek poliçe adedi ve prim hacmi olan sigortalılarımıza özel web servis tasarlayarak tamamen kendi kullandıkları ekrandan bu sisteme ulaşmalarını sağladık. Allianz Türkiye olarak müşterilerimizin gerçek ihtiyaçlarına yönelik, günlük yaşamlarında karşılaşabilecekleri riskleri önleyecek nitelikte ürün ve hizmetler geliştirmeye odaklanıyoruz. Bu prensip ışığında yürüttüğümüz yalınlık projelerimizin merkezine de müşterilerimizi ve acentelerimizi alıyoruz. Sadeleştirilmiş ürün ve hizmetlerimiz ile geliştirdiğimiz sistemsel iyileştirmelerin,   acentelerimizin iş süreçlerine verimlilik, hız ve kalite kattığını görmekten mutluluk duyuyoruz” ifadelerini kullandı.