Allianz dünyanın 1 numaralı sigorta markası…

Alman sigorta devi Allianz, Interbrand’ın “En İyi Küresel Markalar Sıralaması”nda üst üste beşinci kez dünyanın bir numaralı sigortacısı olarak podyumun zirvesinde yer aldı.

Allianz, 2023 yılında da En İyi Küresel Markalar Sıralamasında yükselişini sürdürerek 31. (+3) sıraya yerleşti, üst üste beşinci yıldır 1 numaralı sigorta şirketi konumunu korudu ve toplam 20,85 milyar ABD doları marka değeri elde etti.

Konuya ilişkin Allianz’dan sosyal medyaya yapılan paylaşımlarda, “70 pazardaki 122 milyon müşterimizin güveni sayesinde, doğrudan rakiplerimizden ve sektörden daha iyi performans göstermeye devam ediyoruz. Ayrıca dünyanın dört bir yanındaki insanlara olan bağlılığımızla da tanındık. Bu, afetlerden etkilenen çocuklara, en çok ihtiyaç duyanlar için finansal okuryazarlığa ve Paris 2024 Olimpiyat ve Paralimpik Oyunları öncesinde sporculara ve taraftarlara yardım edecek programları içerir. Müşterilerimizi hayata hazırlamada önemli bir rol oynamaya devam ettikleri için tüm Allianzer’lara, çalışanlar, acenteler ve brokerlera teşekkür ederiz” denildi.