SBM’den yeni hizmet “ALO KTT Çağrı Merkezi”

Sigorta Bilgi ve Gözetim Merkezi (SBM) yeni bir hizmete daha başladı. Maddi hasarlı trafik kazası sonrasında sigortalılara ücretsiz hizmet verecek olan ALO KTT Çağrı Merkezi faaliyete başladı.

SBM’den konuya ilişkin sosyal medyada yapılan paylaşımlarda şu ayrıntılara yer verildi:

Maddi hasarlı trafik kazası sonrasında hemen siz de ALO KTT Çağrı Merkezini arayın, kâğıt tutanakla uğraşmadan Çağrı Merkezi Temsilcilerimiz eşliğinde Kaza Tespit Tutanağınızı oluşturun.

ALO KTT Çağrı Merkezi hattımızın kullanımı tamamen ücretsiz olup, sadece maddi hasarlı trafik kazası sonrası Kaza Tespit Tutanağı doldurmak için yapılan aramalara destek vermektedir.

ALO KTT (0850 222 0 588) Çağrı Merkezi hizmetimiz hakkında detaylı bilgi için https://sbm.org.tr/aloktt sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.”