Mehmet Tuğtan: Sürdürülebilir büyümenin anahtarı değer yaratma ve değer yakalama

Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Tuğtan, sosyal medyadan “değer yaratma” konulu bir paylaşımda bulundu. Değer yaratmanın müşterilerin ihtiyaçlarını anlayarak, beklentilerini karşılayacak ve daha önemlisi pazarı büyütecek ölçüde müşterinin hayatına değer katacak ürün, çözüm veya hizmetler sunmayı içerdiğini belirten Tuğtan konuyla ilgili şu detaylara dikkat çekti:

Müşteriyle güçlü iletişim

“Bu yolculukta müşteriyle güçlü bir iletişim kurulması hedeflenir, müşteri ihtiyaçları yakından takip edilir ve beklentiler doğrultusunda ürün veya hizmetler sürekli iyileştirilir.

Değer yakalama ise, yaratılan değerin finansal getiriye dönüştürülmesi sürecini ifade eder. Bu aşamada fiyatlama stratejisi, maliyet optimizasyonu, satış ve pazarlama yaklaşımları, operasyonel verimlilik gibi farklı bileşenler ele alınır. İşletmelerin sürdürülebilir bir şekilde büyümesini ve rekabetçi piyasalarda başarılı olmasını değer yakalama sağlar.

Önemli olanın, değer yaratma ve değer yakalama arasında bir denge sağlamak ve her ikisini de iş modellerine entegre eden bir yaklaşımı benimsemek olduğuna inanıyorum. Yaratılan değerin doğru iletişiminin yapılması ve etkin pazarlama stratejileriyle desteklenmesi, uzun vadeli başarının ve sürdürülebilir büyümenin anahtarlarını oluşturuyor.”

Mehmet Tuğtan, konuyu merak edenler için birkaç makale de paylaştı:

https://lnkd.in/di3qC2ke
https://lnkd.in/d6mHTDTx.
https://lnkd.in/dPbnu3uG
https://lnkd.in/dTn8CsGt
https://lnkd.in/dE6cTjYY